Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Heeft wel een beetje blauwe kop .Is het geel er uit verdwenen

mvg eddie

Opmerking

• reaktie

Oorspronkelijk geplaatst door girlits
      Heeft wel een beetje blauwe kop .Is het geel er uit verdwenen

mvg eddie
      Misschien reageer je nu ff in de verkeerde topic aangaande die kleurtjes?
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Mooi Henk van zooo dichtbij. En je hoeft er nouwelijks de deur voor uit.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• reactie

Ja ik heb er wel van genoten. Had mijn buurvrouw zich maar even ingehouden. Dan had ik wat meer kunnen schieten. Dit soort kansjes krijg ik niet al te vaak. En zeker leuk dat het zo dicht bij huis is, vanuit het keuken raam kan ik zien of ze er zijn of niet. Op het moment is het even erg stil met deze beestjes. Binnenkort zullen er wel weer kalfjes zijn denk ik. April - Mei?
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Plaatje

Buizerd
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• henkie,
              had je deze al niet eens eerder gepost?
              of heb ik hem op jouw mooie site gezien al eerder?
              ben toch wel een trouwe bezoeker hoor van jouw site, mooie/leuke foto's allemaal (jammer van die kromsnavels ).
              nee hoor geintje.

mvg

Opmerking

• reaktie

Weet ik niet, in iedergeval wel soortgelijke want ik heb daar wel meer plaatjes gemaakt. Op mijn site staan deze ook, alleen niet deze plaat.

Ja, ja, ik weet wel dat je geen kromsnavelliefhebster bent hoor.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Mooi plaatje hoor Henkie. Laat je niet van de wijs brengen door ene WK. Toen ik het plaatje zag dacht ik al: zit die Buizerd op een natuurlijke tak, die ze op de houtzagerij in een paaltje hebben veranderd en dat zal wil weer "verkeerd" zijn.

En voor diegenen die Henk's eigen site nog niet hebben bezocht. Best de moeite waard met hele mooie foto's van inheemse vogels en wat ander grut dat daar in Zuid West Drente rondloopt.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• puddingbuksen enz.

ben al niet zo scheutig met complimenten, maak ik er 1 ( al dan niet verborgen in een tekst) als ik schrijf dat ik een trouwe bezoeker ben van jouw site ( als het niks is dan kijk ik er niet naar) dan is het weer niet goed.

(ondertussen is wel de aandacht weer op de site gevestigd )
                        kan per giro hoor henkie

maargoed ,kom maar op met die mooie foto's zou ik zeggen.
                        niet lullen maar schieten zou het motto moeten zijn voor diegene die "vrij zijn"om te gaan en staan.

mvg

ohja en het liefste in natuurlijk habitat en natuurlijke compo. ( want zo zie ik ze het liefst, als ik een fietsenrek wil zien dan ga ik wel naar het treinstation).

Opmerking

• fietsenrek

Ik zet hier altijd mijn fiets neer. Minder kans op diefstal en ik kan het onder genot van je weet wel in de knikker houden.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                            ben al niet zo scheutig met complimenten, maak ik er 1 ( al dan niet verborgen in een tekst) als ik schrijf dat ik een trouwe bezoeker ben van jouw site ( als het niks is dan kijk ik er niet naar) dan is het weer niet goed. Hartelijk dank!

(ondertussen is wel de aandacht weer op de site gevestigd )
                            kan per giro hoor henkie Nummer?

maargoed ,kom maar op met die mooie foto's zou ik zeggen.
                            niet lullen maar schieten zou het motto moeten zijn voor diegene die "vrij zijn"om te gaan en staan. Lullen doe ik zowieso heel weinig in het echt. Gaan en staan, nou ja lukt.

mvg

ohja en het liefste in natuurlijk habitat en natuurlijke compo. ( want zo zie ik ze het liefst, als ik een fietsenrek wil zien dan ga ik wel naar het treinstation).
                            Ok zal proberen de compo in acht te houden maar dat doe ik toch al? Die laatste zin snap ik helemaal niet hoor.

--

Mooi rek Kees. Had er minstens een papagaai of zoiets op verwacht.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• verduidelijking over hoe ik naar foto's kijkt en reden/achtergrond van die wijze

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              Ok zal proberen de compo in acht te houden maar dat doe ik toch al?
                              jij wel ja.

Die laatste zin snap ik helemaal niet hoor.
                              ik ook niet

Mooi rek Kees. Had er minstens een papagaai of zoiets op verwacht.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X