Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Fotografie van de bovenste "plank"...... En mag ik zeggen dat ik je 'mietjefoto' mooier vind dan de andere twee?
Hans.
dat mag jij.
foto's moeten beeldvullend zijn, niet van die postzegels , op postzegels zie je niks, op beeldvullende zie je alles.
en dat moeten we hebben.
mannen van de mietjes scheiden
ik schaam me niet voor slechte foto's .....................weet je waarom? ik moet nog zoveel leren ,als men er niks meer over te zeggen heeft dan gaat het fout.
heb je toch niks aan,ziet er mooi uit maar....................:
zal de oogjes dicht doen, heb ze nog maar net open maar goed. Ja klopt met die teruggang. Vandaag alweer een reeks ooiev... weg moeten smijten. klopt geen zak van. Snap er ook helemaal geen ..... meer van.
ff wat bijgevoegd. Intussen even bijgewerkt naar een uploadbaar formaatje.
die van jouw zijn nog heilig bij die van mij vandaag. Geen scherpe erbij. Was ook grote afstand en erg bewolkt. Toen ik net weer thuis was begon de zon door te breken. Klote dus weer. Heb er nog 1 bewaard, is op afstand wel aardig.
Quote: kont nie late.zat in de bovenste van de stroommast
Ik zie ze toch liever op een natuurlijke tak of boom zitten
Em soms bijten die op of aanmerkingen je toch in de kont. Tja, ik kont ook niet late.
Prachtige plaatjes hoor en bovendien nog een frisse neus gehaald.
Spring is in the air.
Quote: kont nie late.zat in de bovenste van de stroommast
Ik zie ze toch liever op een natuurlijke tak of boom zitten
Em soms bijten die op of aanmerkingen je toch in de kont. Tja, ik kont ook niet late.
kijk gij begint het te leren, goe gedaaan jonghu.
ik zeede nog tege hum ,ma hum woude niet weg.
woude wel een vliegende foto van hum make ,maarja...........................
by the way............ken je ons landje nog kies? plat uitgestrekt boerenland met van die rijen stalen bomen en verder niks.(althans bij ons stukkie van de aardbol dan toch tenminste).
so it was this or nothing at all.
ikhad twee dingen kunne doeeen,
1 wachten tot hum weg woude vliege (maar diene tiet had ik nie)
2 een steen naar zijn kop moeten gooien dan had hum wel op de vleugels gegaan,maarja ten eerste daarvan: kan ik niet zover gooie en ten tweede is dat ik dan te laat was geweest want die krenge gaan snel,dan hadden we dus i.d.d. alleen weer een kont gezien.
hahahahahaha
ikzal het goe make met ouw, hiere eentje die gij gere ziet:
Opmerking