Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Geschrokken van de flits? Deze gebeurtenissen krijg je ook voor je lens in een fotokooi en dat maakt het dan net iets leuker soms. Ik vind het nog wel een intensieve bezigheid.
Nee is niet geschrokken door de flits.
De fotokooi is zo groot dat ze soms een rondje vliegen
o ik zie dat ik weer vergeten ben om hem te verkleinen, nou ja ,ik vind het wel best zo.
Oorspronkelijk geplaatst door krien
Dit is toch een heel behoorlijke foto wk, deze gaat toch zeker de prullenbak niet in?
zou zomaar kunnen krien, het zou zomaar kunnen
of in een kweekverslag natuurlijk maar heb betere denk ik , want op die foto zie je weer geen ring zitten en dan krijg ik weer commentaar, want het is een ongeringde vogel waarmee ik dan kweek.........bla bla bla bla ..............tja je word er wel eens moe van krien, ik wel tenminste, wat het nu is? jalouzie? ik weet het niet ,maar het is wel dus 1 van de dingen die me tegenstaan bij het maken van kweekverslagen cq powerpoint etc. want er zijn altijd van die eikeltjes nou ja.....
maar moet eigenlijk nu ff niet posten (heb pijn in mijn flikker niet mooi meer en ben dan altijd sjagerijnig en "zeg"dan soms dingen waarvan ik achter af denkt.......laat toch varen "ze " weten niet beter, nou ja vooruit maar weer).
het zit gewoon ff niet mee weer (toch weer gezondheids terugslagje gehad , van uitje blijdorp).
en ben dus nog steeds materiaal aan het verzamelen/uitzoeken in "oude en wat nieuwere dozen" om kweekverslag powerpoints te maken.
maar moet ze dan nog wel eerst bewerken etc.
Splendidparkieten. Blauwe witborst man x Pop: Grijs cinnamon turquoise.
Zo heb ik het op mijn site staan maar ben niet helemaal zeker of de benaming van de pop wel correct is.
Opmerking