Da's mooi Henk! Heel anders meteen, zo'n takje in de lengte, leuk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
reactie
Ben het met Ton eens, leuke plaat. Vraagje: gebruik je blauwe of witte achtergrond? (Dat de achtergrond op de foto blauw is zegt niet alles soms.)
Opmerking
-
ja het is een leuke plaat, maar meer niet.
oog en tak zijn scherp , voor de rest zitten er wel een paar foutjes in.( people don't crap your pants...... broto weet precies hoe ik het bedoel, voor zijn vaardigheden is dit een mindere foto en hij vind het niet erg als ik daar een eerlijk commentaar op geef, dat ikzelf het niet beter zou kunnen staat daarbuiten).
de tak overdwars is op deze manier wel leuk maar ik denk dat geen enkele vogel ( anders dan kromsnavelachtige) een mooie houding kan aan nemen waarbij je het gehele lichaam kan bewonderen ( en kom maar op met die foto die deze uitspraak logenstraft, want die is er..........natuurlijk....).
maargoed.
ik zie duidelijk al in deze foto dat je een hele mooie serie heb gemaakt, was dit met Piet erbij?
groetjes
ps: die buulbuul ..................da's weer een mooie "natuurlijke"plaat Ton en zeker gezien de omstandigheden.( lichtinval etc.)
Opmerking
-
reactie
wk:oog en tak zijn scherp , voor de rest zitten er wel een paar foutjes in.
Nou ik moet weer gaan. Ik doe nu even niet mee.
Opmerking
-
Ik vind de "kale" fotokooi-foto's meestal niet zo mooi, puur mijn smaak. Deze vind ik al een stuk leuker juist omdat het wat anders is.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
het verschil van foto en situaties moet men onderkennen en onderscheiden
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk vind de "kale" fotokooi-foto's meestal niet zo mooi, puur mijn smaak. Deze vind ik al een stuk leuker juist omdat het wat anders is.Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekNog wat moois uit de mangrove:
en dan kan bv. Henk3 wel zeggen dat plankje niet zo mooi is maarja ,dat zijn de omstandigheden waar je het op dat moment maar mee moet doen ( moet je hem dan niet maken die foto? ......................ik denk van wel want het is gewoon een goede foto en zeker bij die soort,een soort die zich eigenlijk niet of nauwelijk goed laat fotograferen daar).
en let op ik bedoel dit niet rot naar henk3 toe,ik neem gewoon een willekeurige commentaar om mijn "verhaal"te verduidelijken.
en dat geldt hetzelfde voor foto's die men in de buitenlicht maakt, als het niet zo mooi licht is/mistig of weet ik veel wat en je maakt een foto dan kan je nooit verwachten dat foto mooi belicht/super heldere foto is etc. dan kan je twee dingen doen of niet maken,of schieten en proberen het beste ervan te maken en ja dan kan een foto in de mist /slecht weer gezien de omstandigheden een hele mooi foto zijn.
weet jij ook wel.
mvg
Opmerking
-
reactie
wik;dan kan bv. Henk3 wel zeggen dat plankje niet zo mooi is maarja ,dat zijn de omstandigheden waar je het op dat moment maar mee moet doen ( moet je hem dan niet maken die foto?
Juist aan die plank kan je dan zien dat dit geen oorspronkelijke natuur is, vandaar. Hekken hebben wij hier in Nederland ook in de natuur. Als daar een mooie vogel op zit en ik kan hem met een klik vastleggen, doe ik dat ook hoor.
Opmerking
-
Nee hoor heeft gewoon 2 pootjes
gebruik je blauwe of witte achtergrond?
de tak overdwars is op deze manier wel leuk maar ik denk dat geen enkele vogel ( anders dan kromsnavelachtige) een mooie houding kan aan nemen waarbij je het gehele lichaam kan bewonderen ( en kom maar op met die foto die deze uitspraak logenstraft, want die is er..........natuurlijk....).
maargoed.
ik zie duidelijk al in deze foto dat je een hele mooie serie heb gemaakt, was dit met Piet erbij?
Ik had die bewegingsonscherpte op de vleugel natuurlijk ook wel gezien
heb wel een hele serie maar zal er nog 1 plaatsen
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
reactie
Ok Henk. Heb je die achtergrond zelf zo geverfd in dat blauw/grijs? Ik gebruik wit en dat valt me nog iets tegen eigenlijk.
Opmerking
-
reactie
Ha de Pietenkooi, die ken ik wel hoor.
Ik gebruik wit board of diverse kleuren kunsstof en triplex achterwandjes. Daar kan ik ook papier op plakken, nadeel is dat je papier niet al te best schoon kan maken. Moet je wat voorraad hebben denk ik.
Nou ik moet er weer vandoor.
Opmerking
-
De gele vogel rechtop: misschien was 1/60 hier nog fraaier geweest. De borst loopt net wat dicht zo te zien.
Maar mooi blijft het.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking