Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Vandaag weer eens een dagje Burgers, ik heb eindelijk mijn Orthotomus ruficeps op de plaat.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ik had het mormeltje al een paar keer op de korrel, maar hij was me steeds te slim af. Zit in de mangrovehal, 2 stuks zo te zien.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door PietMooi Ton,
geen idee dat deze vogels daar ook zouden zitten.
"we"hebben er samen nog staan te kieken, en ik had toen samen met Ton geprobeert om hem erop te krijgen.( mijn foto's daarvan waren toen bagger i.i.g.).
en ik denk dat het vogel is, want volgens mij hadden ze er maar 1 exemplaar van ...am I wright? ( daarom ook toen dat maltje naar die persoon die er 1 aanbood)
maargoed , ik denk maar zo..........................het word tijd voor mooi weer en tijd dat we met z'n allen maar eens naar walsrode moeten. ( vond ikzelf wel een goed plan namelijk).
mvg
Opmerking
-
reactie
Speciaal voor Peter Wijlaars opgezocht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mussen_en_sneeuwvinken
Leuk gedaan Ton, is ie zeldzaam?
Opmerking
-
Opmerking
-
Sylviidae family
m.a.w. behoort tot de "wesley" snijder familie
dan hoeven "we"toch niet te vragen of het familie is van de mussen?
en dan gaat henkie trois nog een link geven van mussen ..................
De mussen behoren tot de superfamilie Passeroidea. Dit is een grote groep, onderling zeer verschillende families, waartoe veel andere zaadetende vogelsoorten behoren zoals de vinken en gorzen, maar ook insecteneters zoals heggenmus en de piepers en kwikstaarten. Anders dan hun naam doet vermoeden zijn mussen daarom geen nauwe verwanten van de heggenmus. De familie is het nauwst verwant met de wevervogels. Mussen zijn zeker niet verwant met de grasmus die tot de superfamilie Sylvioidea hoort.
ik snap dit ff niet ( en bedoel ik totaal niet rot of zo, gewoon zoals ik zeg ik snap het ff niet)
wat ik ook niet snap is dat men verschillende namen opvoert voor de familie naam maargoed dat is mijn punt niet in deze.
mvg
Opmerking
-
Ha, ha,
Ja die link had dezelfde inslag als jouw antwoord maar ik weet niet of je dat wel begrijpt, ha, ha.
Hier nog even een linkje van die bruine vogel:
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking