Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• nog zwart wit dan

tjonge geduld is weer ver te zoeken bij jullie zeg
    ikzegtochhebnogmeer:

ennoghebikmeerdus.......................

Opmerking

• Spiegeltje spiegeltje aan de wand

Dat wordt dus een verhaaltje van sneeuwitje voor het denkbeeldige kindje. hahahaha Dat vergeet je vast nooit weer.
      Mooie foto's hoor.
      mvg Gerard 6

Opmerking

• die ene

broto schreef:
        Heel mooi, is die in zwart-wit genomen ??
        Of heb je er zwart-wit van gemaakt.

nee broto is gewoon een kleurenfoto (?) van een witte kwikkie op een grijze achter/ onder grond.

was vandaag witte en grote gele invasie dag geloof ik, ik heb er denk ik en niet overdreven wel 75 witte gezien her en der en 25 grote gele her en der.
        grote gele heb ik ook alleen..................................
        op/ in de zelfde lokatie als die witte:

alleen die witte waren minder schuw en kon ik dichter naderen deze pfffffffffffffffffffttttttttttttt
        wilde deze eigenlijk niet erop zetten want het is een bagger foto,maargoed jij kan zien hoe de kleurtjes in die omgeving/setting waren.

Opmerking

• Weer een poging dan.

Maar eerst even zeggen, Gerard - Broto en Winterkoning jullie zijn weer mooi bezig geweest. Ga vooral door zou ik zeggen.

Buizerd:

Knobbelzwaan:

Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooi weer hoor henk3

kwikkie van de andere kant :

ohja Ton koek ( beetje laat antwoord maar ik lees het nu pas terug eigenlijk),ik vind het ook wel echt leuk om te doen en genieten doe ik er zeker van,maar het is toch wel moeilijk hoor want wanneer laat je de vogel zijn actie afmaken in de foto?
            wanneer geef je hem de ruimte in de foto om weg te vliegen?
            wanneer en hoeveel ruimte geef je de vogel van de richting waar hij/zij naar kijkt ?
            etc. etc.

kijk en dan is dit "dezelfde"als in bericht 678 en dan zie je dat je toch ook geluk moet hebben ,deze(in dit bericht) is toch weer minder van kwaliteit t.o.v die andere ,moest mijn adem in houden maar na 3 en halve minuut kreeg ik flitsen voor mijn ogen en begon alles te draaien ,dus toch maar snel nog gedrukt op die knop..........juist onscherp hahahahahahaha.

het zonnetje ,wat te doen ,soms kan het niet anders ,neem grote gele.......... alleen vanuit een bepaalde hoek en afstand wilde de vogels zich laten naderen, en je raad het al ............... te ver ,te omslachtig en het zonnetje aan de verkeerde zijde, dus???
            wanner is het zon genoeg? ik bedoel het is mooi als het zonnetje er is ,mooiere kleuren etc. maar net als bij de fazanten van mij en die eenden van Henk3,is het weer te veel van het goede ,krijg je weer teveel disco effect.
            valt niet mee dat fotograferen.
            mvg

Opmerking

• Volgens mij had er niemand gezegd dat het een makkie zou zijn...

Schitterende platen weer gezien vandaag, bravo heren.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• Nog een paar plaatjes.

Bedankt WK.

Kuifeend:

Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• een te ver weggie

grutto

roep maar. het is wel een beetje een O en een X beentje hahahahahahahahaha

Opmerking

• Te ver weg oke

Te ver weg zeggen jullie, (Broto's zwaan en jouw plaatjes) oke wat wazig maar wel mooi hoor.
                    Henk3 mooi plaatjes weer.
                    mvg Gerard 6

Opmerking

• Nog een paar voor de kwijlende vogelgekken hiero, ha, ha,

Ja Wintermusje, die is iets te ver weg. Maar je hebt hem wel.

Kuifeend paartje:

Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• een vriend is weer huiswaarts gekeerd

gelukkig zijn ze er weer, elk jaar komen ze hier broeden ,deze zat lekker te roesten in mijn tuintje, hahahahaha hij had wel wat last van het ochtend zonnetje, want normaal als ik hem "roep"dan kijkt tie wel eventjes naar me..........nu ogen stijf dicht en ik dacht : blijf maar lekker zitten jongen ,ben blij dat je de buurt weer onveilig komt maken hier

Opmerking

• past er meer niet bij ,dan maar zo:

jammer misschien van dat donkere takje maar ja ,dat zat er nu eenmaal, en ik kan niet gummen( etc.) dus het zit mij best hahahahahahaha

zo ga bakkie koffie nemen en ik ga bij mijn vriend kijken,alleen kijken verder niks. (hij zal wel een zware nacht hebben gehad en dan ga ik hem niet storen,tijd zat misschien dat ik wel iets fabriceer om het gehele broedproces op de kiek te zetten,nou ja we zien wel ).
                          mvg

Opmerking

• Wat een pracht beestje. Bofkont
                            mvg Gerard 6

Opmerking

• hey winterkoning

mooi dat z`n koppel bij je zit bij ons in de stal zit helemaal in de nok een soort buis wet vroeg gebruikt voor biks denk ik daar zit ieder jaar een koppel kerkuilen te broeden en hoor ook ieder jaar jongen
                              mvg roy (vogelfreak)
                              kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

• Paar platies,

Die zit mooi een uiltje te knappen. Goed bevederd ook die Uil Winterkoning.

Grauwe Gans:

Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X