Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
gevalletje groen
vol ongeloof heb ik die dag bij mijn ouders in de tuin gekeken naar een zwerm groenlingen die daar vertoefde ( hoezo gaat het slecht met de groenling?)
maargoed nog ongelofelijker is het feit dat ik er werkelijk echt waar geen 1 "normale"foto van heb kunnen trekken, telkens zat takkie ervoor of juist teveel groenlingen op 1 plek nouja etc. etc.
ik kon er gewoon niet bij dat er niet 1 was die ff vrij ging zitten op het takje waarop ik ze wilde fotograferen,. hahahahaha tja het zijn geen robots natuurlijk.
gr
Opmerking
-
WK, zolang jij blijft oefenen, blijven wij stiekem van je platen genieten.
Ik had nog een parkietje, deze woont in Artis.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
robin.......................
Canon EOS 50D
EF100-400mm F4.5-5.6L IS USM
zoals er al stond hahahahahaha
later als ik groot word wil ik ook dit kunnen:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
geeft wel een heel mooi beeld hoe men soms de foto's tot stand laat komen en wij maar "tobben" en maar afvragen waarom "zij" wel met foto's kunnen komen van vogels binnen "schietafstand " hahahahahaha.
maar ook hiervan heb ik dus alweer wat opgestoken..............wat? nou heel simpel, als het allemaal doorgaat dan ga ik voor het eerst sinds lange,lange tijd een keertje op vakantie van de zomer ( ja tijdens kweekseizoen) en weet je wat ........het kan me geen r""t schelen hahahahaha) en ja ik ben al aan het uitzoeken of er daar ook zo'n oekeloeker woont die een vogelfotografie cursus geeft ( ik laat die vent lullen en maak gewoon lekker gebruik van de setting die hij dan al ruim van te voren opgesteld heeft en zodoende lekker veel mooie inheemse soortjes kan gaan fotograferen hahahahaha isse niet dom ,isse niet dom).
ik denk dan dat ik meer soorten te zien krijg als dat ik zelf op onderzoek uitgaat aldaar.
ik zocht deze op i.v.m. een vogelsoortje waarin ik erg geintereseerd in ben op het moment
Opmerking
-
Tja, ik zie Krien staan. Ik denk die wil even laten weten dat hij ook een mooie camera heeft, haha.
Om welk soortje gaat het of is dat geheim?
Geinig filmpje en bizar dat er van die zwavelgele tirannen rondvlogen: vorige week werden mij 2 koppels aangeboden...
Opmerking
-
plaatje
Hoe meer je die spreeuwen verscherpt hoe meer witten spikkels ze krijgen, ha, ha. Prachtig filmpje wk, alleen zie ik hier nog niet direkt zoveel van dergelijke mooie vogels op de takjes komen zitten, maar wie weet.
Ton, leuk dat je weer van de partij bent. Ook een leuke muisparkiet.
Ik heb nog een Ooievaar van 10 augustus j.l.
Opmerking
-
ach ik denk dat je dat totaal anders moet zien.
wij krijgen als we zoiets opstellen ook te zien alleen in de soorten die hier voorkomen,maar die zijn echt niet minder mooi hoor.
ik heb contact met iemand van de andere kant van de wereld ,die heb ik wat foto's van mezelf laten zien en die is helemaal ondersteboven van bv. de pimpelmees.................................... en ja "wij"zien die "kleurtjes"niet eens meer.
een bonte specht ....................daarvan liep de kwijl uit zijn bakkes en zo nog 100 voorbeelden.
wij hebben vlaamse gaai ,zij de bleu jay beide "even mooi" maar hetgeen wat anders is dan wat je op regelmatig te zien kan krijgen is altijd "mooier".
en zo nog wel 100 voorbeeldjes
hoe ging dat spreekwoord ook alweer "het gras is altjd groener aan de overkant ........." toch?
mvg
Opmerking
-
Ha, ha,
zo zie ik het ook wel hoor.
Leuk dat je op wereldtour gaat wk. Ben benieuwd.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking