Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Moet je mee oppassen, die blauwe jongens.... als ze hun sluitspier slecht functioneert heb je een probleem Vooral als ze van je afvliegen.
Hans
oezo?
ervaring mee?
Oorspronkelijk geplaatst door Broto
Recht tegen het licht in
dat heb je dan weer netjes voor elkaar.
dat mag je me dan mooi weer eens uit leggen hoe dat ook alweer ging.
@ henk3
leuk die oevertjes , was van een pokkeeind af zeker ?
je komt met leuke ( verschillende ) soortjes tegenwoordig henkie
ben benieuwd hoe je het gedaan heb met die watertrappelaars ( je heb me nieuwsgierig gemaakt).
keep up the good work
Enigste Jong wat uit het door mij gevolgde nest is gekomen. Of er uit gevallen. Door de hete periode, dit was op 9 juli j.l. was er weinig voedsel te vinden door de oudervogels. En een jong dat eenmaal uit het nest is wordt niet meer gevoerd. De andere dag hebben de Boer en Boerin dit jong uit de naastgelegen waterloop gevist. Het jong leefde nog en men is er mee naar de Lokkerij in de Wijk gegaan alwaar het jong is overleden.
@ henk3
leuk die oevertjes , was van een pokkeeind af zeker ?
je komt met leuke ( verschillende ) soortjes tegenwoordig henkie
ben benieuwd hoe je het gedaan heb met die watertrappelaars ( je heb me nieuwsgierig gemaakt).
keep up the good work
Oeverzwaluw, denk rond de 20 - 25 meter. Kan ook 30 zijn. Je kan er niet dichterbij komen doordat er water tussen zit. Volgende zomer doe ik het denk ik anders.
Dank je wk. Die watertrappelaars zijn al te zien.
Wat dat jonge Ooievaartje betreft heb ik ook al gedacht dat ie toch maar mooi op de foto is vereeuwigd.
Opmerking