Had hem dan gelijk even geaaid... Mooi man!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Reactie
Ben benieuwd naar de wegvliegfoto's. Staat er mooi op maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans de VriesMoet je mee oppassen, die blauwe jongens.... als ze hun sluitspier slecht functioneert heb je een probleem Vooral als ze van je afvliegen.
Hans
ervaring mee?
Oorspronkelijk geplaatst door BrotoRecht tegen het licht in
dat heb je dan weer netjes voor elkaar.
dat mag je me dan mooi weer eens uit leggen hoe dat ook alweer ging.
@ henk3
leuk die oevertjes , was van een pokkeeind af zeker ?
je komt met leuke ( verschillende ) soortjes tegenwoordig henkie
ben benieuwd hoe je het gedaan heb met die watertrappelaars ( je heb me nieuwsgierig gemaakt).
keep up the good work
gr
Opmerking
-
Plaatje
Enigste Jong wat uit het door mij gevolgde nest is gekomen. Of er uit gevallen. Door de hete periode, dit was op 9 juli j.l. was er weinig voedsel te vinden door de oudervogels. En een jong dat eenmaal uit het nest is wordt niet meer gevoerd. De andere dag hebben de Boer en Boerin dit jong uit de naastgelegen waterloop gevist. Het jong leefde nog en men is er mee naar de Lokkerij in de Wijk gegaan alwaar het jong is overleden.
Opmerking
-
reactie
Wk:@ henk3
leuk die oevertjes , was van een pokkeeind af zeker ?
je komt met leuke ( verschillende ) soortjes tegenwoordig henkie
ben benieuwd hoe je het gedaan heb met die watertrappelaars ( je heb me nieuwsgierig gemaakt).
keep up the good work
Dank je wk. Die watertrappelaars zijn al te zien.
Wat dat jonge Ooievaartje betreft heb ik ook al gedacht dat ie toch maar mooi op de foto is vereeuwigd.
Opmerking
-
reactie
Gewone eend of niet, blijft mooi die natuur. Zal aan het licht liggen wat er valt maar het water komt wel erg blauw over.
--
Vannacht weinig slaap gehad, 2e kleinzoontje diende zich aan. Alles ok. Heb hem nog niet gezien maar dat zal vandaag vast gaan gebeuren.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking