Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• reactie

Kijk dat was mij nog niet eens opgevallen, dat zwart op de rug en dus zal je gelijk kunnen hebben.

ps: weet je wat ik echt verwacht had nu? dat je zou beginnen over veertjes op kop en in hals bij rhganske ( dat die weggepoetst moesten worden) hahahahahahahaha
    Ja weet je hoe duf ik uit mijn ogen kijk op het moment? Nu je het zelf zegt, ja nu zie ik het ook bij die roodhalsgans.
    Is makkelijk weg te poetsen. Ik moet ff zien dat ik op gang kom vandaag, valt me eigenlijk niet mee, pfff. snotterbende.

En in eerste instantie bedoelde ik deze, niet die Ara. Ik dacht dat de tekst bij deze hoorde, had ik verkeerd dan.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Ben het eigenlijk wel met Ton Koek eens. Klein puntje van aandacht is die vogel waar je horendol van was/bent, zie wit stipje net voor het geel van de snavel, dat had je even weg moeten poetsen.

Hier nog een plaatje van mij:

Roodborsttapuit man:
      Henk is die rode kleur er niet uit te halen , wat zachter, de kleur pakt de aandacht nu?

Opmerking

• Reactie

Hallo Barend, is misschien er wel uit te filteren die rode kleur maar ja dat is zoals het ter plekke was. D'r staat een boerderij achter.

Toch nog een poging ondernomen, kijk maar wat je er van vind:
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Henk het is nog even rood als er voor?
          gr

Opmerking

• Je kunt hem ook op een muurtje laten zitten...

Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

• reactie

Barend, ik zie toch echt wel verschil.

Ton je bent best nog creatief, alleen dat dunne bovenste laagje had je er ff af moeten snijden denk ik.

In verhouding tot de stenen oogt de rbt nu wel erg groot, springt er uit zeg maar, ha, ha.

Hoe dit in zijn werk gaat ben ik nog niet echt goed in zelf. Doe je dat met lagen of hoe? Mag ook pm hoor. Vind het n.l. wel leuk om te weten.

Hier een andere foto:
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• question

this is ????
                ja een papegaio dat snap ik ook maar als wat moet ik deze schreeuwerd opslaan?

mvg

Opmerking

• Is een Amazone Ventralis of Hispaniola Amazone. De foto is in het NOP gemaakt of anders heb je een rondje Walsrode gedaan

Opmerking

• Nestmatriaal genoeg.....

http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

• Hoe dit in zijn werk gaat ben ik nog niet echt goed in zelf. Doe je dat met lagen of hoe? Mag ook pm hoor. Vind het n.l. wel leuk om te weten.
                      Ik gebruik Gimp, daarin zitten standaard een aantal patronen om delen mee op te vullen net zoals je normaal vult met effen kleuren.
                      Eigenlijk heb ik alleen de onderkant weggeknipt (leeg) dan gevuld.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• reactie

Ok Ton, die functie weet ik zo niet of ik die ter beschikking heb.

En Wiggel wat is jou werkwijze?
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• oke daniel dan schrijven we hem zo in de boeken , bedankt.

wat dat bewerken betreft.... best leuk maar het valt wel gelijk op dat de "verhoudingen" totaal niet meer kloppen.

zouden jullie dat ook nog kunnen verhelpen? zo ja ............HOE
                          dit soort dingen gaan mij echt nog boven de pet.
                          zou het wel leuk kunnen gaan vinden misschien.....dus wil het wel graag leren.
                          bvd

mvg

Opmerking

• Ik heb gephotoshopt. Je kan het in alle verhoudingen maken maar hou dat niet altijd in de gaten.
                            http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

• plaatje maar weer eens.

Wiggel, nu weet ik eigenlijk nog niet hoe dan de werkvolgorde is.

26 juni j.l. Roodborsttapuit pop steekt pootje op. (soort van begroeting? Ha, ha.)

Scholekster:
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• is wel weer een grappige foto henkie.
                                mvg

Opmerking

Working...
                                X