Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mag het? kan het? doe het maar gewoon only for Ton K.

je favootje zat er niet goed bij Ton.( gaat het denk ik niet lang meer redden daar)
    mijn favootje waar ik (speciaal) voor ging was opgegeten door een mede bewoner ( bleek na navraag te hebben gedaan), heb ik weer

oja en voor diegene die vallen over het poep op het blad ? daar heb ik schijt aan, what you see is what you get. puur natuur hahahahahaha

oja en de volgende keer zal ik het blaadje wat voor de staart zit daar weg wegsnoeien

groetjes

Opmerking

• Die zou ik laten zitten inderdaad, maar de soort blijft prachtig.

Toch zijn deze ook wel fraai, een van de Afrikaanse soortjes:

Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

• punky:

deze had minder gel in:

zo en nu stop ik er weer mee,zal voor een andere keer zijn of niet natuurlijk.
        groetjes

Opmerking

• Zijn dit plaatjes van het NOP die je nu alsnog bewerkt hebt?

Ik vind ze supermooi, de 2 onderste beide echte hele fraaie zelfs!
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
            Zijn dit plaatjes van het NOP YEP die je nu alsnog bewerkt hebt? NOPE, zijn nieuwes

Ik vind ze supermooi, de 2 onderste beide echte hele fraaie zelfs! ( nou dank je wel hoor)

Opmerking

• Jonge Wulp:
              Bucket doet weer eens moeilijk, dus maar weer een andere uploader gebruikt:
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                wk je hebt goed je best gedaan. (wie ben ik natuurlijke helemaal) maar ik vind het jammer dat van die gekuifde mooie vogels de staart niet scherp is.) Waarschijnlijk hadden die toch een F 8 nodig gehad o.i.d.

mvrgr

Piet

Opmerking

• reactie

Piet:
                  Zoveel scherptediepte haal je niet met F8, ook niet met een nog kleiner diafragma. Zeker niet met een telelens.
                  Ok Piet, was ook maar een gedachtengang. Bedankt voor je compliment.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                    wk je hebt goed je best gedaan. (wie ben ik natuurlijke helemaal) maar ik vind het jammer dat van die gekuifde mooie vogels de staart niet scherp is.) Waarschijnlijk hadden die toch een F 8 nodig gehad o.i.d.

wat die foto's nodig hadden gehad is het feit dat die krengen eens vrij moesten gaan zitten i.p.v. de typische hanghoudingen aan te nemen half in de bush, en als ze dan iets "vrijer"gingen zitten en ook nog eens wat dichterbij ,nou.....................nou dan had ik de staart er ook goed op (in deze situatie was het onmogelijk om staart erop te krijgen ,staart ligt /steunt op de tak ,maarja kon ze altijd nog gebruiken voor kopstudies was de gedachtengang).

de "diepte werking" kon hier niet , en net zoals Piet zegt ,het had totaal geen nut gehad om naar de f8 te gaan in deze. ( en dat wil ik ook niet,ik wil zo laag mogelijk blijven).

gegroet

ps: wat is de bedoeling van foto van de jonge wulp ? ( of de gedachtengang erachter?).

pps: de laatste want ben het zat ff , was aardig in de rui dit rozeetje :

Opmerking

• reactie

Mooie plaatjes wk.

wk
                      ps: wat is de bedoeling van foto van de jonge wulp ? ( of de gedachtengang erachter?).
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Fraai hoor, op het randje met verscherpen, maar kan prima zo.

Nou, ik ben vandaag lekker stiekem naar Burgers geweest.

Hier een jong aan het zonnen, kweenieprecieswathetis...

En nog een zonnebadende vogel.

Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

• en natuurlijk is dat ook gewoon leuk, maar als jij er niet bij had geschreven is jonge wulp dan had ik het er niet uitgehaald,welke soort het is. (te onduidelijk, zelfs voor determinatie).

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          weet je dat echt niet? zie je toch zo?
                          is een mus....vraag maar aan de medewerkers van Burgers

Opmerking

• reactie

Ton Koek:
                            Foto 1, zou het een jonge Indigo vink zijn?
                            Foto 2, rode kardinaal.

Wk, ha, ha, zie je toch zo dat het een jong wulpie is? Alleen de kleur al.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• plaatje

Grauwe Vliegenvanger voert jongen: Alle regels zijn in acht genomen bij het maken van deze foto. (De jongen zijn dan ook allemaal uitgevlogen).

Vraag me af of deze dan wel te determineren is, ha, ha:
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• leuke foto hoor van die gevoerde jongen
                                en dat scholekster jong is ook leuk om te zien.
                                mvg

Opmerking

Working...
                                X