Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Henk, ik denk dat het een ringmus is.

Ik vind je "tapuitenproject" nog steeds erg leuk om te volgen. Respect! Ga door!
    mvrgr

Piet

Opmerking

• Reactie

Ok, Piet, heb het veranderd. Dacht dat het een huismus was.

Project Roodborsttapuitjes. Ik heb er echt honderden foto's van gemaakt, zou veel te veel zijn om die allemaal te plaatsen en dus sla ik gewoon veel over. Maar geen nood er komt nog wel wat aan.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• probeersel of ik op de juiste weg zit

Opmerking

• Beetje grauw lijkt mij.

Die met dat insect in de snavel vind ik erg geslaagd.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• @WK Volgens mij zit je op het goede pad. Ik vind die bijeneter met prooi super.
              mvrgr

Piet

Opmerking

• Henk3 dank je wel

Piet dank je wel

ja ik mot ff oefenen want Broto zegt dat hij wel eens wat foto's ( de mooiere) uit die serie , van mij wilt hebben, gaan we ze beide bewerken en dan gaan we kijken of we op 1 lijn zitten.
                en wat ik nu wel of niet goed doet.

wel fijn hoor zo'n man die de tijd neemt om mij dingen bij te brengen op dat gebied, ik moest zelf aangeven wanneer ik dacht er aan toe te zijn , en nu is denk ik de tijd daar om me in het "bewerken" te gaan verdiepen.(zal de nodige fouten nog wel maken , denk ik)

heb jij hem nog wat bij kunnen leren laatst? ik heb wel al wat moois voorbij zien komen tenminste.
                als ik bijles nodig heb/ wil in fotokooi fotografie mag ik dan aan jouw belletje trekken?

groetjes

ps : Henk3
                ik heb het inmiddels gezien wat je gedaan hebt,ik vind oog nu ook nog beter uitkomen

het blijkt wel dat ik een grote achterstand heb op dit gebied, maar we gaan eraan werken.

Opmerking

• Reactie-tje,

Nou wk, je loopt niet zo heel veel achter. Je hebt kwaliteiten die ik dan weer niet heb. Dus ik heb er wel vertrouwen in. En met de hulp van je schoolmeester gaat het zeker wel lukken denk ik.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                    Henk3 dank je wel

heb jij hem nog wat bij kunnen leren laatst? ik heb wel al wat moois voorbij zien komen tenminste.
                    als ik bijles nodig heb/ wil in fotokooi fotografie mag ik dan aan jouw belletje trekken?

groetjes

het blijkt wel dat ik een grote achterstand heb op dit gebied, maar we gaan eraan werken.
                    Broto hoef je fototechnisch niks te leren. Alleen vereist het werk met een fotokooi toch ook een andere soort geduld en je moet dat ook leuk vinden om te doen.
                    Je mag altijd aan de bel trekken.

gr,

Piet
                    mvrgr

Piet

Opmerking

• Alleen vereist het werk met een fotokooi toch ook een andere soort geduld en je moet dat ook leuk vinden om te doen.
                      Helemaal juist Piet, ik zie het als een noodzakelijk kwaad hahahhahaha.
                      Heb soms plaatjes nodig om een ander iets uit te leggen, daarom stop ik me vogels weleens in de kooi.
                      Ook maak ik van elke vogel die iets anders eruit zie een plaatje, voor in het archief.
                      Denk niet dat de fotokooi ooit mijn favoriet wordt om te doen.
                      Het is meer een moet dan wil hahahhahaha
                      vriendelijke groet
                      Henk

Opmerking

• Toch maar ff een plaatje uit de fotokast

vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                          Helemaal juist Piet, ik zie het als een noodzakelijk kwaad hahahhahaha.
                          Heb soms plaatjes nodig om een ander iets uit te leggen, daarom stop ik me vogels weleens in de kooi.
                          Denk niet dat de fotokooi ooit mijn favoriet wordt om te doen.
                          Het is meer een moet dan wil hahahhahaha
                          goh laat dit bij mij nu precies hetzelfde zijn,alleen voorheen liet ik ze in de fotokooi fotograferen ,bijna elk jaar weer en dan vertrouwde ik Piet voor de volle 100% dat hij met mijn pietjes goed omging. Als een ander dit zou gaan doen dan had ik wel weer een mooie drogreden om het dan maar niet te doen

maar wil voor mezelf ook dat onderdeel van de vogelfotografie goed onder de knie krijgen.( maar wees gerust alles op zijn tijd, de tijd dat ik alles tegelijk deed of wilde doen is denk ik wel voorbij nu).

wel weer een mooi plaatje broto, echt wel
                          mvg

Opmerking

• Zie je wel. Je kunt het. Als je maar wilt.
                            FF iemand die de vogels dresseert en op stok zet en dan is het gemakkelijk.
                            mvrgr

Piet

Opmerking

• tja ik ken dat
                              eerst geeft tie een mep met een stok en dan als ze versuft zijn dan zet tie ze over op het fotostokkie

hahahahahaha jammer hoor........................
                              groetjes

ohja zal het er maar bij schrijven ................is een grapje mensen
                              niet gelijk uit je lange onderbroek schieten of marianne bellen.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                                Zie je wel. Je kunt het. Als je maar wilt.
                                FF iemand die de vogels dresseert en op stok zet en dan is het gemakkelijk.
                                Ja Piet hahahahahaha
                                Als ik weer vogels in de kooi zet , zal ik je wel ff bellen
                                Als jij ze dan op stok zet, kan ik foto's maken
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X