Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ok, Piet, heb het veranderd. Dacht dat het een huismus was.
Project Roodborsttapuitjes. Ik heb er echt honderden foto's van gemaakt, zou veel te veel zijn om die allemaal te plaatsen en dus sla ik gewoon veel over. Maar geen nood er komt nog wel wat aan.
ja ik mot ff oefenen want Broto zegt dat hij wel eens wat foto's ( de mooiere) uit die serie , van mij wilt hebben, gaan we ze beide bewerken en dan gaan we kijken of we op 1 lijn zitten.
en wat ik nu wel of niet goed doet.
wel fijn hoor zo'n man die de tijd neemt om mij dingen bij te brengen op dat gebied, ik moest zelf aangeven wanneer ik dacht er aan toe te zijn , en nu is denk ik de tijd daar om me in het "bewerken" te gaan verdiepen.(zal de nodige fouten nog wel maken , denk ik)
heb jij hem nog wat bij kunnen leren laatst? ik heb wel al wat moois voorbij zien komen tenminste.
als ik bijles nodig heb/ wil in fotokooi fotografie mag ik dan aan jouw belletje trekken?
groetjes
ps : Henk3
ik heb het inmiddels gezien wat je gedaan hebt,ik vind oog nu ook nog beter uitkomen
het blijkt wel dat ik een grote achterstand heb op dit gebied, maar we gaan eraan werken.
Nou wk, je loopt niet zo heel veel achter. Je hebt kwaliteiten die ik dan weer niet heb. Dus ik heb er wel vertrouwen in. En met de hulp van je schoolmeester gaat het zeker wel lukken denk ik.
heb jij hem nog wat bij kunnen leren laatst? ik heb wel al wat moois voorbij zien komen tenminste.
als ik bijles nodig heb/ wil in fotokooi fotografie mag ik dan aan jouw belletje trekken?
groetjes
het blijkt wel dat ik een grote achterstand heb op dit gebied, maar we gaan eraan werken.
Broto hoef je fototechnisch niks te leren. Alleen vereist het werk met een fotokooi toch ook een andere soort geduld en je moet dat ook leuk vinden om te doen.
Je mag altijd aan de bel trekken.
Alleen vereist het werk met een fotokooi toch ook een andere soort geduld en je moet dat ook leuk vinden om te doen.
Helemaal juist Piet, ik zie het als een noodzakelijk kwaad hahahhahaha.
Heb soms plaatjes nodig om een ander iets uit te leggen, daarom stop ik me vogels weleens in de kooi.
Ook maak ik van elke vogel die iets anders eruit zie een plaatje, voor in het archief.
Denk niet dat de fotokooi ooit mijn favoriet wordt om te doen.
Het is meer een moet dan wil hahahhahaha
Helemaal juist Piet, ik zie het als een noodzakelijk kwaad hahahhahaha.
Heb soms plaatjes nodig om een ander iets uit te leggen, daarom stop ik me vogels weleens in de kooi.
Denk niet dat de fotokooi ooit mijn favoriet wordt om te doen.
Het is meer een moet dan wil hahahhahaha
goh laat dit bij mij nu precies hetzelfde zijn,alleen voorheen liet ik ze in de fotokooi fotograferen ,bijna elk jaar weer en dan vertrouwde ik Piet voor de volle 100% dat hij met mijn pietjes goed omging. Als een ander dit zou gaan doen dan had ik wel weer een mooie drogreden om het dan maar niet te doen
maar wil voor mezelf ook dat onderdeel van de vogelfotografie goed onder de knie krijgen.( maar wees gerust alles op zijn tijd, de tijd dat ik alles tegelijk deed of wilde doen is denk ik wel voorbij nu).
Opmerking