Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
het houd niet op hier ,moest er echt ff uit
camera ff mee, was te veel wind ,het regende ,vogels waren veel te schuw etc etc.
ondanks alles toch ff lekker uitgewaaid en wat foto's getrokken :
Ongetwijfeld fout van mij maar ik vind ze leuk. Iets minder gecropt zodat de vogel in z'n -min of meer- natuurlijke omgeving is te zien. Op deze manier kunnen we dus zien dat de groenling zit te wachten tot de zonnebloemzaadjes rijp zijn.
ik had deze al in de prullebak gesodemietert maar nog niet geheel van p.c. eraf gegooid en dacht ach misschien is het wat ?, goed genoeg voor cafeetje!
afstand zeker 20 meter :
ik zal eens kijken of er ook nog een scherpe bij zit, ik krijg het maar niet voor elkaar om die camera + lens stil te houden
ik zal toch eens kijken of ik er nog wat van kan maken van die foto's nu alleen stevig gecropt en verscherpt zeg maar.
dit is een origineeltje alleen klein gemaakt (raw naar jpg) zo lijkt het nog wat tenminste hahahahaha:
tja en ze zijn al niet zo groot die ijsjes,nou ja............ ik kon niet dichter naderen,dit was al randje,randje ,het zicht voor het beestje was vrijuit rondom dus alles en iedereen werd gezien door de vrolijke fluitert.
De foto van WK was al te veel verscherpt, zie witte rand onder de snavel
Soms moet je kunnen accepteren dat niet alles lukt
Je moet leren leven met de beperkingen van apparatuur, je zelf en programma's.
Niet alles kan.
Gewoon bewaren en als je beter heb kan je deze wegdoen
Opmerking