Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Winterkoning, geduld is een schone zaak jongen.
Misschien je horizon ook eens wat breder maken.
Prachtige foto's Broto. Ik zie ze graag. Doe je dit ook uit het handje? Zou ik gewoon niet kunnen i.v.b. met beweging in mijn handen etc. Ik heb zelfs last van mijn hartslag soms met foto's maken. Klinkt zeker vreemd maar ja misschien ben ik dat dan.
Aanvulling, dank je Ton. Is allemaal vanaf de rijstzak.
Doe je dit ook uit het handje? Zou ik gewoon niet kunnen i.v.b. met beweging in mijn handen etc. Ik heb zelfs last van mijn hartslag soms met foto's maken
Ik doe alles uit de hand,veel te veel gesleep met een statief
Henk3, tussen 2 hartslagen in, heb je tijd genoeg om een foto te maken
henkie , henkie toch
er zijn 10.000 verschillende vogelsoorten ,dus die "horizon" is breed genoeg dacht ik zo, de rest interesseert me gewoon niet, mag toch?
maar zal het wel niet meer schrijven hoor,mij best.
dat fotograferen tussen twee hartslagen door gelukt hier ook vaak niet hoor, als ik wat leuks /interessants/bijzonders ziet dan stokt de adem hier ook nog wel eens en in vlagen van opwinding maakt mijn hartje ook nog wel eens een sprongentje.
maar ook ik fotografeer alleen vanuit de hand en probeer gewoon door oefening mijn "vaste hand"te trainen.
ademhalingstechienieken kunnen dan van nut zijn, net zoals weten waat handen te houden op deel van lens en camera en weten waar je , je "steun"kan vinden, allemaal zaken die je kan oefenen.
een vaste hand zoals die van broto die zal ik ook wel niet krijgen ,want dat is gewoon een standbeeld als je hem bezig ziet ,maargoed blijven proberen is het motto dan maar.
mvg
maar hij heeft duidelijk een andere mening zo te zien.
Wegens ff geen goed gevoel foto weggehaald. Sorry Hans, het kereltje had mijn dag ook weer helemaal goed gemaakt vandaag.
Opmerking