Hallo. Denk niet dat het iets te maken heeft met bofkont. Had zelf meer het idee dat " je er uit krijgt naar mate wat je er in steekt". Tijd en geduld denk ik. Mooie Foto's Henkie. Groet, Kees Nieuw Zeeland.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschHallo. Denk niet dat het iets te maken heeft met bofkont. Had zelf meer het idee dat " je er uit krijgt naar mate wat je er in steekt". Tijd en geduld denk ik. Mooie Foto's Henkie. Groet, Kees Nieuw Zeeland.
Het zijn toch felle levendige vogels,he? voor je het weet zijn ze uit de zoeker.
Opmerking
-
onder het mom van gewoon leuk niks meer en niks minder
die heb je er weer leuk opstaan Henkie, jij heb genoeg uurtjes van die vogelsoort mogen genieten heb ik al door.
leuk hoor.
ik heb niks nieuws ,wel nog 2 uit die ene nieuwerwetse ouwe doos en dan zet ik die doos bij het oud papier hoor, want dit zijn foto's genomen met die andere camera en je ziet ze slechter en slechter worden (valt echt op als ik zo in die doos rond tuurt):
en yep of den duvel er mee speelt den deuze had weer wat bonte pennen ( en dat blief ik niet zo graag ) .
en den deuze had ik bij die papa genomen, zie hier het voordeel van natuurbroed vogels, dat jonge popje weet nu al van de hoed en de rand af :
lijkt net of die ouder pop wilt zeggen van : let je wel goed op !!!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ben ik helemaal met je eens Hans maar ik zou bijna zeggen, vind maar eens een koe met horens en zonder gele vlekken in de oren.
Het spreekwoord: de koe bij de horens vatten gaat dus bijna niet meer op en zal herschreven moeten worden. B.v. je kan de koe niet meer bij de horens vatten, ha, ha.
gr
HansTomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
reactie
Peter Wijlaars, kwestie van beetje geluk en uren op wachten etc.
Kees Hulsebosch, thanks.
Wk, ja vind ik ook.
Hans de Vries, ik wacht in spanning af op die stier met zijn grote hoorns.
Wken den deuze had ik bij die papa genomen
Met simpel programma:
Tikkie: witbalans
Tikkie: contrast
Tikkie: licht
Tikkie: scherpte
Je weet hij kan zo weer verdwijnen, 1x kikken en hij is weer foetsie.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Met simpel programma:
Tikkie: witbalans
Tikkie: contrast
Tikkie: licht
Tikkie: scherpte
Je weet hij kan zo weer verdwijnen, 1x kikken en hij is weer foetsie.
dat bewerken zal ik wel nooit onder de knie krijgen dus ik kijk of probeer het tegenwoordig niet eens meer, ik vind het wel best, als de foto goed is ,is tie goed en anders maar niet hoor.
mvg
Opmerking
-
Die is erg fraai Broto, welkom terug dus meteen maar. Carduelis cannabina ofwel kneu.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Advertentie
Collapse
Opmerking