Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor
    ja wk en ik had nog zo tegen je vrouw gezegd dat werkt echt niet hoor als je tegen die beestjes zegt:jullie mogen niet ontsnappen hoor want dan wordt die ouwe misschien wel chagerijnig.
    garoeten theodoor

Opmerking

• Ik zag ook nog een fraaie raaf in Burgers:

Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

• Plaatje

Ton Koek dat is een erg fraaie plaat, mooi.

Roodborsttapuit vrouwtje land op takje in sloot. Vlakbij is het 1e nest van de tapuitjes. In de slootwal. Geen hele beste foto denk ik maar gewoon even de situatie ter plaatse laten zien.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Ton Koek dat is een erg fraaie plaat, mooi.

Roodborsttapuit vrouwtje land op takje in sloot. Vlakbij is het 1e nest van de tapuitjes. In de slootwal. Geen hele beste foto denk ik maar gewoon even de situatie ter plaatse laten zien.
          Henkie, de foto staat er niet helemaal op is het zo,n zwaar geval?

duurt heel lang voor dat hij er helemaal staat

Opmerking

• reactie

Peter dat ligt niet aan de foto maar aan de electronische weg die misschien niet al te goed is op het moment bij jou. Hier doet ie het normaal.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• @Ton Koek: mooie raaf, wat een hoop kleurschakeringen in het zwart.

@Henk3: een paar dagen geleden stond het mannetje van de roodborsttapuit er inderdaad beter op maar de foto van dit popje laat een bepaalde actie zien in het biotoop waar ze leeft, daarom heeft de foto ook waarde. Ik zie dat bij mij in de buurt namelijk nooit en jij laat het zien.
              mvrgr

Piet

Opmerking

• Hier doet ie het ook niet. Dat is niet helemaal goed gegaan. Je kunt de foto beter even verwijderen en opnieuw uploaden Henk.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• Plaatje

Klopt Piet, ik had eigenlijk nog wel een andere keuze maar goed. Hier nog dezelfde pop:

Ok Ton, doe ik gewoon een andere: (Ik merk nu ook dat er traagheid plaatsvind, misschien later dat ie het wel goed doet, kan er weinig aan doen).
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mooie en leuke foto's weer

goedemorgen heren
                    nu doet juist die laatste foto het bij mij niet Henk3

maargoed ben het met Piet eens hoor ,die foto laat i.d.d. wel een verhaal zien en dat is soms ook gewoon mooi.

maarre Piet, jij zegt dat je dat niet bij jullie ziet.
                    hmm
                    moet je misschien eens een keer met mij op pad gaan i.p.v. ik met jouw.
                    die aal bij jouw ( en omgeving) is toch ook wel een bronnetje van soortjes hoor.
                    groetjes

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                      goedemorgen heren
                      nu doet juist die laatste foto het bij mij niet Henk3

maargoed ben het met Piet eens hoor ,die foto laat i.d.d. wel een verhaal zien en dat is soms ook gewoon mooi.

maarre Piet, jij zegt dat je dat niet bij jullie ziet.
                      hmm
                      moet je misschien eens een keer met mij op pad gaan i.p.v. ik met jouw.
                      die aal bij jouw ( en omgeving) is toch ook wel een bronnetje van soortjes hoor.
                      groetjes
                      OK WK, boodschap is duidelijk. Ik zal wel niet goed genoeg zoeken en kijken. Daar heb ik nou te weinig geduld voor. Wil best een keer met je op pad om dat eens van jou te leren.

PS: de foto's van Henk3 geven bij mij geen probleem
                      mvrgr

Piet

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• goeie Piet

wat geduld op brengen ?
                          hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah a

en alweer gelachen vandaag, goeie Piet.
                          mot nie gekker worde.
                          hahahahaha
                          groetjes

Opmerking

• ???????? wat nou ??????? Ik heb geen geduld om op een iets of iemand te gaan zitten wachten die ik nog nooit gezien heb. Daarom hou ik ook niet van vissen.
                            mvrgr

Piet

Opmerking

• plaatje

Deze dingen staan vlak voor het nest, ff onderbelichting op uitgetest.

Het is op het moment bijna een genot om ff te uploaden met imageshak gezien sommige reclame plaatjes daar, ha, ha.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• klopt natuurlijk ook wel maar als je net als jij een broedpaartje weet dan kan je schieten zoveel je wilt (uiteraard op gepaste afstand etc.) .

ik wil dolgraag eens de ijsvogel platen op een voor mij juiste manier, dan kan ik twee dingen doen, ik kan blijven rondklooien hier in de buurt (zou op het moment niet weten waar er wat zit maargoed) of ik kan bv. naar 1 of andere kijkhut gaan natuurlijk waarvan bekend is dat ze er zitten, er staan dan al stokken op de juiste afstand etc. etc. daar kan ik dan de juiste plaat maken,hier inde buurt gaat mij denk ik dat niet lukken.

wat ik bedoel is, je kan het moeilijk doen of "gemakkelijk" natuurlijk, kijk zomaar een bos in lopen en denken dat je dan een drieteenstrandloper tegen komt heeft niet zo veel kans van slagen natuurlijk.
                                toeval is geen constante factor natuurlijk,dan komt weer/zon/licht er nog bij kijken etc. nee makkelijk is het allemaal zeker niet maar als je weet waar ongeveer te zoeken ben je al een heel eind.

nadenken , en dan kom je best al een eindje vind ik.

groetjes

Opmerking

Working...
                                X