Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• Avondrood brengt water in de sloot

vanavond ff geschoten , maar je moet wel vlug zijn met die mooie luchten, voor dat je het weet ,is het weg

Opmerking

• Peter jouw foto's mogen er ook zijn. Iedereen heeft nu toch bijna vakantie dan komen er toch zeker wel heel veel top foto's bij de komende weken hier.
          M.vr.gr.
          Wim van der Linden
          http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

• mijn dank is groot , maar ik blijf ook maar een amateur. maar ik ga mijn best doen om deze topic , bezienswaardig te houden.

fotograferen doe ik al van mijn 9e , jammer dat ik het moet doen met een camera, die bij mijn buget hoort.

Op vacantie ga ik dit jaar niet , hooguit een paar dagen weg, hier in nederland
            kan ook mooi zijn hoor!en de camera gaat mee.

vooruit!! nog maar een plaat.

Uploaded with ImageShack.us

Opmerking

• Napoleon wordt weer met de dag mooier, mooie foto ook!

Hier een jonge zuidelijke maskerwever, vorige week uitgevlogen bij een vogelvriend.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                Napoleon wordt weer met de dag mooier, mooie foto ook!

Hier een jonge zuidelijke maskerwever, vorige week uitgevlogen bij een vogelvriend.
                heb je ook toevallig een foto van een volwassen maskerwever

Opmerking

• beste josly

Henk3 en ik hebben een heel apart soort humor.
                  niet iedereen heeft dat 1,2,3 gelijk door.
                  m.a.w. Henk3 heeft 100% geen kwaad in de zin en weet heel goed van de hoed en de rand.

groetjes

mooie foto's weer heren ,mooie foto's

Ton K. volgende week beschikbaar ? gaan we dan weer eens wat ondernemen?
                  Piet is wel voor en ik hoop dat hij zich goed genoeg voelt
                  Broto is wel voor en heeft tijd ( unicum)
                  en ik ach ik hobbel wel mee, vind het wel gezellig allemaal.

nu zeg ik dat ik op donderdag niet kan....................dus jullie kunnen afspreken op donderdag hoor ........................

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
                    mijn dank is groot , maar ik blijf ook maar een amateur. maar ik ga mijn best doen om deze topic , bezienswaardig te houden.

fotograferen doe ik al van mijn 9e , jammer dat ik het moet doen met een camera, die bij mijn buget hoort.

Op vacantie ga ik dit jaar niet , hooguit een paar dagen weg, hier in nederland
                    kan ook mooi zijn hoor!en de camera gaat mee.
                    Met een beetje camera van naam kun je natuurlijk hele mooie dingen doen..... maar de man achter de camera moet het uiteindelijk doen! Toch?

gr
                    Hans.
                    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                      beste josly

m.a.w. Henk3 heeft 100% geen kwaad in de zin en weet heel goed van de hoed en de rand.

groetjes

mooie foto's weer heren ,mooie foto's

Ton K. volgende week beschikbaar ? gaan we dan weer eens wat ondernemen?
                      Piet is wel voor en ik hoop dat hij zich goed genoeg voelt
                      Broto is wel voor en heeft tijd ( unicum)
                      en ik ach ik hobbel wel mee, vind het wel gezellig allemaal.

nu zeg ik dat ik op donderdag niet kan....................dus jullie kunnen afspreken op donderdag hoor ........................
                      Ben niet nieuwsgierig..... maar zou best eens willen weten waar jullie dan zo al naar toe gaan........

gr.
                      Hans.
                      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Plaatje er bij.

Koolmees:

Reactie-tje.
                        Winterkoning:
                        beste josly

Valt me toch wat van je tegen, ik had op z'n minst 110% verwacht, ha, ha. (Toch streelt het wel hoor.)

Josly niks ernstigs aan het handje hoor, ha, ha.

P. Wijlaars:
                        Vraag die nu bij mij oprijst: Hoe oud ben je nu dan ongeveer? En voor iedereen geldt natuurlijk dat ie een camera heeft die bij zijn of haar budget hoort.
                        Ik heb ook nog wel wat te wensen over, echt wel.

Hans de Vries:
                        maar de man achter de camera moet het uiteindelijk doen! Toch?
                        Zit wel wat in, maar als je "betere" aparatuur hebt en die ook goed onder de knie hebt kan je misschien net wel wat meer voor elkaar krijgen. Trouwens ook vrouwen fotograferen er lustig op los hoor. Van de week zag ik zelfs een paar kinderen met een 400mm zoom om de nek, al slingerend. Statief neerzettend, camera er op en hupsakee. Dat was volgens mij paplepel werk.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

P. Wijlaars: Vraag die nu bij mij oprijst: Hoe oud ben je nu dan ongeveer?
                          kijk en dit valt me dan weer 100% tegen van henk3

ben je het opzoeken verleert, kijk je teveel door het gaatje van de camera misschien ?
                          hahahahahahahaha

net als met fotograferen henkie : altijd scherp blijven, focussen ja.
                          mvg

ps : wat je zegt over die kids, heb hier ook een dreumes die mee op pad gaat soms. en eerlijk is eerlijk ze heeft er wel feeling voor ,je ziet het wel allemaal uit een ander perspectief. (en ze ziet ook de dingen zonder veren bv.)
                          en raar maar waar, ik kan engelen geduld opbrengen dan.

Opmerking

• reactie wk

Jij bent slim zeg, ha, ha, nooit aangedacht. Valt me zelf ook wat tegen van me.
                            Gelukkig heb je dan een rustgevertje bij je in de buurt, erg leuk.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                              Met een beetje camera van naam kun je natuurlijk hele mooie dingen doen..... maar de man achter de camera moet het uiteindelijk doen! Toch?

gr
                              Hans.
                              Hoi, Ton

"That,s The Way It Is"

En nu op naar Maasmechelen.

Opmerking

• heb je ook toevallig een foto van een volwassen maskerwever
                                Ja, dat gaat wel lukken;

Op allevogels staan nog veel meer foto's.
                                ---------------
                                WK, voor een fototripje zou ik dinsdag, woensdag of vrijdag kunnen.
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X