Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Idd.Winterkoning.Mooie foto's.Heel leuk om naar te kijken.Ga zo door.
    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

• Deze zaten vanmorgen bij de buren in de tuin,hoe bedoel je faunavervalsing.
      Sorry voor de kwaliteit,teleobjectief weigert nog steeds.
      Mvg,
      Kingfisher

Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

• Hallo,
        wat doet die bamboe hengel in de boom toch geen lijmstokje

m.vr.gr. Harry
        m.vr.gr. Harry

Opmerking

• Hoi Harry,
          nee geen lijmstok is zijn manier van vetbollen ophangen,ik zelf had ze waarschijnlijk aan een luchtbuks gehangen
          Gekheid maar wat mij betreft mogen ze ze wegvangen maar dat zal wel nooit gebeuren .
          Mvg,
          Kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

• Vandaag op pad geweest.

Blauwe Reiger.

Nijlgans.

Grauwe Gans.

Grauwe Gans.

Aan deze foto's is niks gesneden of bijgewerkt.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Raden maar

Hoi Henk3. ik zou het leuk vinden als je voor leken zoals ik de namen erbij kunt zetten.Groet, Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

• snijden

Hoi Henk3

Aan die foto's hoef je ook niets te snijden toch??
                mooie plaatjes.
                mvg Gerard 6

Opmerking

• Opmerking

• Foto's.

Kees uw verzoek is ingewilligd.

Gerard, ik vond het zonde om er wat aan te doen.

Winterkoning: Maak van je hart geen moordkuil, en uit je gewoon. Ik wil leren, ha, ha.

Ik heb nog wel wat meer maar nu ff geen tijd. Dit was een voorproefje, ha, ha.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• altijd eerlijk henk, dat weet jij wel

dat maak ik ook niet ,ik zeg alleen eerlijk dat jouw foto's er al beter uit zien dan de mijne, en dat ik denk dat ook uiteindelijk jouw doel hetzelfde zal zijn als het mijne : het kunnen "schieten" van dit soort "kwaliteits"plaatjes

ik bedoel die scherpte en diepte werking etc.
                      ik haal dit berichtje weg omdat ik een "zomaar" foto ff van een site hebt geplukt waar het eigenlijk niet mag,wil alleen eventjes mijn denkwijze verduidelijke met die foto waar IK i.i.g wel naar toe wil qua kwaliteit. ( dus gehele vogel scherp en achtergrond etc. niet belangrijk).

dit is dus niet om jouw "neer te halen" Henk3 ,ik licht alleen toe.( mijn "doel").
                      ik bedoel ik vind dat de foto's ( i.i.g die van mij dan) nog van het gehalte zijn :mooi maar nog net niet.........zijn.

hahahahaha en dat zijn dan woorden van iemand die het zelf niet kan hahahahahaha neem het maar met een kilo zak zout hoor Henk3 ,ik bedoel het i.i.g niet kwaad.

mvg

Opmerking

• Aardig in de buurt

Dan kom je met foto 4 toch aardig in de buurt van het voorbeeld van Winterkoning, Henk3.

Met andere woorden het gaat gewoon de goeie kant op.
                        mvg Gerard 6

Opmerking

• dit bedoel ik met het "net niet " verhaal gerard6.( het is wel mooi maar.........).

ik denk dat henk3 wel weet wat ik er mee bedoelde te zeggen.

mvg

Opmerking

• Net niet helemaal

Dat klopt het is het net niet helemaal, maar ook dit is geen slechte foto.
                            Maar ik snap volledig waar je heen wil en dan zitten jullie op de goeie weg.
                            Zoals ik het zie, is de vogel eigenlijk niet scherp genoeg in verhouding met de omgeving. Eigenlijk zijn de onderste grassprieten bijna net zo scherp als de vogel, terwijl dat dus helemaal niet duidelijk moet zijn.
                            Maar eerlijk is eerlijk ik vind het best mooie foto's.
                            Het lijkt mij dan ook niet makkelijk, helemaal als broto zulke kunststukjes laat zien bij zijn badje. hahahahahahahahaaaa

Jaaaaa nog even blijven oefenen hahahahahahaa, hup hup Henk3 en Winterkoning de modder in en schieten maar.
                            mvg Gerard 6

Opmerking

• Vervolg dagje schieten.

Goed zo jongens, kom maar met jullie commentaar. Anders leer je ook niks toch? Gewoon zeggen wat je vind en niet excuseren, is niet nodig. We hebben allemaal hetzelfde hogere doel. Ik moet er wel ff bij zeggen dat ik niet in het bezit ben van een zoom lens. Dit is tele. En je moet wel het geluk hebben dat die beesten niet te ver weg zitten maar dat ze ook nog eens blijven zitten. Dan moet het licht nog iets mee werken, ha, ha, denk maar niet dat het zomaar even klaar is. Dat denk ik ook niet.

Buizerd.

Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Mooi

Kijk dat lijkt erop, maaar nu nog de diepte in zodat dat riet op de voorkant ook wazig word, en de vogel scherp.
                                Maar wederom het gaat echt de goeie kant op. Toch??
                                mvg Gerard 6

Opmerking

Working...
                                X