Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Jaaaa, hij is slim, en hoe vaak per jaar mag ie dat doen?
gr
Hans
oei ff niet doorgedacht
nou ja die ene heeft ook een goed jaar mogen "leven",dus ja.............. we zien het wel weer tegen die tijd,voorlopig heeft den deuze me alweer de nodige hoofdbrekers opgeleverd.
tja altijd uit gaan van het positieve toch?
hahahahahahaha
mvg
ps: maar ik heb wel brotootje nodig hoor want pfffft,isse moeilijk.
ik wil "meespelen" met jullie grote jongens maar ben duidelijk nog te klein.
zo ga boekje nog maar weer eens doorlezen,anders zegt tie dadelijk weer ,mot je ff lezen in de handleiding.
Tja ik plaats vandaag geen foto meer hoor. Vuvezela vervuiling nog an toe Ton Koek.
Hans mooie kwarteltjes en mooie bloem ook.
Winterkoning, wat is't geworden? Ik moet geloof ik ook maar eens jappen gaan kweken dan. Veel succes en vooral veel wijsheid toegewenst. En mooie platen natuurlijk.
Ik moet geloof ik ook maar eens jappen gaan kweken dan. Veel succes en vooral veel wijsheid toegewenst. En mooie platen natuurlijk.
wijsheid kan ik wel gebruiken ja, en mooie platen zullen er ooit wel eens komen denk ik.
jappen kweken ,tja ik ben de man die mij die japanse nachtegalen schonk omdat ze het toch niet deden ,erg dankbaar zullen we maar zeggen.
( allemaal geluk,allemaal geluk joh ,je weet dat ik eigenlijk helemaal niet kan kweken en dat ik het allemaal verkeerd doet).
Opmerking