Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• waar ik heb gekocht heb zeiden ze dat hij 60 jaar oud was, ik heb hem nu 5 jaar.ik kan me dat toch wel voorstellen dat hij 65 jaar oud is, de stam ziet er heel oud uit, en is ongeveeer 8 cm dik.

maar je denkt dat hij over de top is?
    Ik heb er nog even over nagedacht , en denk dat de grond armoede heeft.
    dus een keer nieuwe grond zou kunnen helpen,denk ik.

Opmerking

• ff wat veren er tegenaan gooien hoor

zojuist hondje uitgelaten

ehh ja nemen jullie dan nooit je camera mee als je de hond uit gaat laten?
      ondanks de grote afstand was ik best tevreden met resultaat ,viel niet mee uit de losse pols en maar draaien in M.

gr

Opmerking

• En de hond maar wachten....
        Mijn hond word ook gek van me net als mijn vriendin en dochter.
        Komt hij weer met de camera denken ze dan.

Groeten Michel
        http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• jawel hoor,maar de een heeft wat meer geluk als de ander, jij bent echt een geluksvogel.fraaie foto!!

Opmerking

• yep geluk is met den domme
            of was het misschien oren en ogen de kost geven ,elke dag ff op horloge kijken en weten wie wat waar komt om te fourageren etc en dan ze proberen te knippen ?
            maar je hebt gelijk hoor, deze bleef wel lang peuteren en dat was geluk hebben voor mij, meestal erg schuw, maar "ze" kennen me wel zo onderhand daar.

gr

enne mijn hond die wacht niet hoor die gaat haar gangetje wel, af en toe geef ik eens 1 commando en dan komt ze weer aangedraven,waar ik woon kan je nog vrijwel ongehinderd wandelen.

Opmerking

• Reactie,

wk:
              ehh ja nemen jullie dan nooit je camera mee als je de hond uit gaat laten?
              Ik niet. Ik heb geen hond.

Mooie Puttertjes. Ze zitten hier ook genoeg maar die ik had heb ik weer van de harde noot afgegooid. Komt nog wel denk ik.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Dat heeft de hond knap gedaan terwijl jij lekker je gang ging op commando... of zoiets dan toch.
                Fraaie platen.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• volgende keer ook een foto van je hond,mischien?

Opmerking

• hey hans

heb wel belang bij zaadjes dus hoor ik het wel

gr klaas
                    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                      Dat heeft de hond knap gedaan terwijl jij lekker je gang ging op commando... of zoiets dan toch.
                      Fraaie platen.
                      humm .............last van de warmte ???? , stop jij maar met commentaar geven , zet er maar platen op vanuit walsrode..........................vriend ( o yes it hurts every time) , heb ik veel meer aan hahahahahahahaha

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                      wk: Ik niet. Ik heb geen hond.
                      tja daar kan ik niks aan doen natuurlijk , leen je die van de buren......toch? ( of de buurvrouw).

Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
                      volgende keer ook een foto van je hond,mischien?
                      nou is het zo dat mijn camera + lenzen eigenlijk niks anders kunnen registreren dan dieren met veren dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op, maar zal eens proberen.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
                        hey hans

heb wel belang bij zaadjes dus hoor ik het wel

gr klaas
                        wordt geregeld.
                        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          ......... of was het misschien oren en ogen de kost geven ,elke dag ff op horloge kijken en weten wie wat waar komt om te fourageren etc en dan ze proberen te knippen ?
                          maar je hebt gelijk hoor, deze bleef wel lang peuteren en dat was geluk hebben voor mij, meestal erg schuw, maar "ze" kennen me wel zo onderhand daar........

gr
                          Heb je goed in de gaten, WK. Veel vogels hebben een vast fouragepatroon en hebben een ingebouwd horloge. Ik heb ook meestal een camera bij me. En een beetje boerengeluk past ook wel bij me. En de domste boeren hebben toch de dikste piepers?

gr
                          Hans.
                          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
                            volgende keer ook een foto van je hond,mischien?
                            nou speciaal voor jouw dan, ik heb het geprobeert maar helaas ze wilde niet
                            nou had ik haar in haar showstand kunnen zetten maar ze heeft weekend,met andere woorden vrijheid blijheid:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                            Heb je goed in de gaten, WK. En de domste boeren hebben toch de dikste piepers?

gr
                            Hans.
                            yup zei m'n vrouw ook vannacht
                            heb ik ff geluk dat ik vogelboer en zo dom ben .
                            voor mijn geld hoef ze het immers niet te doen /bij me te blijven.

Opmerking

• Wat fotootjes die ik afgelopen week gemaakt heb bij de Grossglockner en de ahorn in het Zillertal.

Mvg,
                              Kingfisher.

Opmerking

• vervolg

en nog een paar:

Een jonge steinadler,een sneeuwvink en een notenkraker.
                                Mvg,
                                Kingfisher
                                Mvg,
                                Kingfisher.

Opmerking

Working...
                                X