Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
kheb nu een EOS 400D met een sigma 18-200mm lens, maar deze heeft te weinig ''bereik''. en met bewegende dingen krijg je hem bijna niet goed scherp. (bijv. als je in de weilanden foto's maakt van scholeksters, en die vliegen, dan krijg je hem niet scherp.)
Weten jullie misschien een lens die aan deze ''eisen'' voldoet? (en waarmee jullie goede ervaringen mee hebben.)
kheb nu een EOS 400D met een sigma 18-200mm lens, maar deze heeft te weinig ''bereik''. en met bewegende dingen krijg je hem bijna niet goed scherp. (bijv. als je in de weilanden foto's maakt van scholeksters, en die vliegen, dan krijg je hem niet scherp.)
Weten jullie misschien een lens die aan deze ''eisen'' voldoet? (en waarmee jullie goede ervaringen mee hebben.)
Gr
Wouter
ik zou het je niet kunnen vertellen , ik ben ten eerste geen deskundige en...........ik kan niet in je zakje kijken waar je centjes inzitten.
ik heb vanmorgen ff koffie kunnen drinken bij mijn ouders,heb gelijk foto getrokken van de gewone en het is een man (zie snavel):
en zo langzaampjes aan kruipen we weer uit het dalletje.
Opmerking