Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ik begin te berijpen waar abraham de mosterd haalt

als aller eerste Henk3 mijn welgemeende excuses,ik zat eventjes in het denkpatroon van toen ik met politiehonden bezig was, ook daar was het eerst zien te breken met het karakter etc. en daarna zien op te bouwen met de juiste instelling om doel te bereiken en het juiste eind resultaat te bewerktstelligen.

of toen ik nog bij de commando's zat toen................ hahahaha geintje ,drill sergeant

dus aanvaard mijn excuses dhr henk3

ik denk nu te weten welke "knop" ik moet hebben, ik zie i.i.g vooruitgang
    kijk al het mooie er maar van af hoor, het is gratis, verder aanmelden bij de webmaster als je mee met me wilt op vogelsafari,hahahahahahaa hoezo gaat het slecht met de vogels in nederland, nu dat ik er naar op zoek en kom ik ze steeds meer en meer tegen :
    1

2

Opmerking

• and the story continues:

3

4 en 5

Opmerking

• and on and on and on:

6 en 7

8 en 9

zo da's genoeg voor vandaag
        hahahahahahahaha
        ook te boeken voor feesten en partijen hahahahaha
        wat een mafkees
        stapje voor stapje komen we er wel.
        mvg
        (ga nu weer klagen ..............misschien word ik dan wel weer liefjes verzorgd door mijn vrouwtje ).

Opmerking

• gepast

Met gepaste trots kan je deze foto's wereldkundig maken. In ieder geval neem ik diep m'n pet af.

Groet,

Rob.

Opmerking

• very nice

Mooie fotoos wk je hebt flink vooruitgang geboekt, mischien leuk als je erbij kunt zetten welke soorten het zijn?
            groeten uit apeldoorn

Opmerking

• Waar haal je die vogels zo gauw vandaan zeg?

Mooi gedaan Winterkoning.
              Hoeveel meter zat je er nu ongeveer vanaf?
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• .................... stil

Hoi Winterkoning

Van wie heb jij dit nu zo snel geleerd.
                Waar vind je die verscheidenheid aan vogeltjes.
                Want dan ben je wel een hele grote bofkont, zeg geweldig.

Maar de kwaliteit van je foto's ......................(kan niets zeggen)
                Je bent klaar voor de trektijd van de terugkomers Winterkoning (denk ik)

Zo en nu terug naar de visite ( ben vogelcafe verslaafd zeggen ze hier , nee toch??)
                mvg Gerard 6

Opmerking

• Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

• Opmerking

• Hallo Wk.

Ten eerste een spoedig herstel gewenst.

Je scheef: ik denk nu te weten welke "knop" ik moet hebben, ik zie i.i.g vooruitgang
                      Zou je misschien kunnen vertellen welke "knop" stand je hebt gebruikt voor deze mooie foto's.
                      En zou je misschien ook de nederlandse benamingen bij de nrs kunnen zetten, mijn latijn is nie meer nie wat het geweest is

Groet Fedor.

Opmerking

• eentje om het af te leren dan

fringilla c.coelebs

hhaha fedor ,het word tijd dat je dat is gaat bijschaven dan.
                        zoek ze maar lekker op , leer je meer van dan al dat voor gekauwde werk.
                        en voor de rest ,standje sport werkt op het moment erg goed i.c.m. met een vast punt,dus minder bibberen meer steunen en vooral veel klooien en oefenen.
                        mvg
                        ps:broto bedankt voor het aanbevelen van deze lens (en al je tips natuurlijk),zoals je al vertelde toen,ik heb en zal er veel plezier mee beleven

Opmerking

• gezellig

Goulds75 schreef:

En daar heb je helemaal gelijk in. Gezellig en leerzaam is het hier zeker.
                          Dat is inderdaad heel wat anders dan verslaafd. Soms heb ik de tranen van het lachen hier. Ach ik ben hier gewoon graag.

Winterkoning

Mooi dat je de trukjes van de voederplekken hebt gevonden.
                          Deden we ook met karpervissen 3 dagen voeren 1 dag niet voeren en vissen maar werkte bijna altijd.(even pochen grootste was een schubkarper van 36 pond, En sterk was ie)

Ik zie dat niet als smokkelen hoor want je bent nog steeds wilde vogels aan het fotograferen.
                          Maar ik neem aan dat je dit als oefenen ziet aangezien deze vogels redelijk stil zitten.
                          Dus op welke stand moet je straks bezig, voor de mooie actie foto's van de weg vliegende vogels of van een biddende jager.
                          Maar dat komt wel goed heb ik al door, want je vooruitgang in 1 week is super.

Ps: Heb je weer van die pilletjes als een tijdje terug,(eerste gladheid van het jaar hahahahaha) kunnen we weer lachen ?
                          Ohja ik heb gisteren van de vrouw en de kleine meid een 3 laden diepvriesje gekregen voor de vogels(spullen). hahahahaha Wat je door zo'n forum gedaan krijgt he. hahahahahaha
                          mvg Gerard 6

Opmerking

• helaas zie ik op werk de foto's niet

moet ik weer tot vanavond wachten
                            Mijn Site

Opmerking

• Idd winterkoning mooie foto's ben benieuwd naar je volgende serie.
                              Een biddend torenvalkje zou een mooie uitdaging zijn .
                              En beterschap, want een zieke winterkoning kan niet van die mooie plaatjes schieten

Opmerking

• bedankt henk dan zal ik dat ook proberen
                                mvg roy (vogelfreak)
                                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Working...
                                X