Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ach jij mallert

is het wat? :

mvg

Opmerking

• Het is inderdaad een blijdorpexemplaar.

Hier nog een blijdorpertje van in het water.

Groeten Michel
      http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Unieke foto, en poepscherp! Maar goed dat je uit de wind staat...
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Een paar Smienten:

Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• van blijdorp uitstapje nog ,weer paar "gevonden"

Opmerking

• prachtige foto's

Opmerking

• Dit is toch heel erg "close to perfection" WK! Erg mooi, speciale vermelding voor de griel, wow.

De kolgans erboven staat er ook fraai op!
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• nou Ton ,
                  volgens mij was het u ,die erbij stond en vertelde wat te doen.
                  kan ook zijn dat het 1 van die andere was,dus als er al een veertje uitgedeeld dient te worden dan...................veer voor iedereen .( en men mag zelf weten waar deze in te steken ).

beetje info ter zijde:
                  ik heb eens op een blauwe maandag gezegd tegen mij vrouw dat ik het zo naar mijn zin had gehad toen en dat ik het zo'n mooi park vond, nu heb ik van haar een abonnement gekregen,dus dit baasje gaat denk ik nog wel eens kiekjes schieten daar of elders.

Opmerking

• Ik heb me eigenljk afgevraagd of dit nu onder dierenkwellerij dient te vallen of niet. Ik snap dit niet.

Canada Gansen:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• De halsringen heb ik ook al gezien, ik vind dat dit ook ver het doel voorbijschiet, afgrijselijk en het lijkt me erg vervelend voor de vogels.

WK, dan zie ik je daar wel weer als ik ooit mijn lenzen weer kan gebruiken...
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• hoi die Ton
                        moet die dixons dan niet ff wat verbouwd worden zo onderhand?
                        stuur je toch gewoon de rest van de bende ?
                        ik doe de vlucht auto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( speciaal wat uitroep tekens voor onze overzeese vrind erbij gezet).

nou ook hier toch weer een klein drama hoor(heden deze ochtend), ik had ooit eens een man van iemand gekregen,na wat moeite een pop erbij gehaald, pop bouwt nest ,pop heeft eerste ei en............................................. ruzie in het kot, nek gebroken , als die oekeloeker nu gewoon 2 cm naar links of naar rechts was gevlogen dan had tie (speciaal voor onze vrind ,wat dichterlijke vrijheid ter opschrift der Nederlandsche taal) geen fatale botsing gehad (tja wat doe je eraan? ):

@ henk3 die kwestie heb ik al eens aangehaald hier, wetenschappelijk doel is de verzachtende omstandigheid hier (werd hier gesteld op forum,ik.................ik vind het een verkrachting der schoonheid der natuur).
                        ik heb me toen ( speciaal voor onze overzeese vrind wat vet het woord aangezet) druk erover gemaakt ,nu doe ik dat niet meer,men zoekt het maar uit.

Opmerking

• @WK, persoonlijk vind ik de onderste foto is de beste.
                          Komt het natuurlijkste over en is scherp waar hij scherp moet zijn.
                          Foto griel en tuureluur is naar mijn mening te veel verscherpt.
                          De zilveroor niet scherp
                          vriendelijke groet
                          Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                            Cursus gehad WK?
                            neunt jong, da moe nog kome

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek

WK, dan zie ik je daar wel weer als ik ooit mijn lenzen weer kan gebruiken...
                            maar wat graag dat weet je,gaan we gewoon een paar uurtjes op het bankje zitten,neem ik een afzet lint mee......................hebben we de gehele afdeling voor onszelf hahahahahaha ( hoeveel keer mag je eigenlijk ha ha ha achter elkaar schrijven? in A.B.N?).

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                            @WK, persoonlijk vind ik de onderste foto is de beste.
                            probeerseltje

Opmerking

• Plaatje

WK,
                              heden deze ochtend
                              vogel hoort andersom en is niet geheel scherp op de snavel. Jammer van de vogel.

Zwaan zonder nest:

Zo mooie balsende hanen zeg.

Wk:
                              geaccepteeert
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Aan elkaar plakken van foto's kan hele leuke dingen opleveren, maar het meest lastige is de achtergrond vaak.
                                Bij het gras is het helemaal lastig omdat dat nooit egaal van kleur is.

De fraaie zwaan van Henk even "geleend" ter illustratie:

Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X