De kramsvogel staat er prachtig op Henk, toppertjes!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Oud materiaal? Echt niet!
Ha, ha, ja jongens ik loop een dik maandje achter met plaatsen vandaar. Als dat erg is sla ik een stelletje mappen gewoon ff over hoor.
Ik heb ook mijn eerste jonge kievit op de plaat inmiddels.
Maar toch mooi dat ie mooi is. Standpunt is rijstzak. Vogels kwamen wel heel erg dichtbij. Zo dichtbij dat ik ze af en toe helemaal niet kon maken met de tele. Dus geen plak en knipwerk.
Misschien heb ik wat bijgeleerd? Geen idee, ha, ha. Ik modder voort in een eenzaam bestaan.
Het is gewoon zo dat men aldoende wel wat verder komt schijnbaar. Af en toe naar een ander luisteren en ook naar je eigen creativiteit natuurlijk. Nou misschien komen er nog wel meer van dergelijke platen, vast wel.
Opmerking
-
paar plaatjes
Net echt Broto.
Bij deze Kramsvogels heb ik aardig wat tijd gespendeerd, ha, ha. Ik had er een paar geselecteerd dus deze dan ook nog maar even laten bekijken.
De rest laat ik maar zitten want anders wordt het teveel van het goede denk ik.
Wat mij opvalt bij deze vogels is het grote kleurverschil wat er soms in zit.
Opmerking
-
erg mooi weer Broto.
bovenste van de twee vind ik de minste Henk3.
vind hem erg druk/rommelig.
maar ik ben blij om te zien dat het met de helderheid en scherpte weer de goede kant op gaat.
vooral doorgaan.
ik zal eens kieken of ik nog wat heb.
en ja hoor vandaag dit mapje maar eens opschonen:
mvg
Opmerking
-
Gister kwam ik deze tegen in de tuin.
Uploaded with ImageShack.us
Best even schrikken hoor.
Groeten Michel
Opmerking
-
blijf maar doorgaan en doorgaan en doorgaan,echt vervelend hoor allemaal
nou die hoef ik niet tegen te komen hoor in mijn tuintje.
ik kwam dit zojuist weer tegen in mijn tuintje ( hoe het er komt : ik weet het niet hoor )
tja in mijn tuintje staan wat kooien en in die kooien zitten vogeltjes, die vogeltjes hebben het zo slecht hier dat ze maar blijven "gooien"met van die kleine nestjes en die kleine nestjes allemaal zien er dan ook allemaal zo ongezond uit en zo en zodoende nog steeds de 99,99 % score in tact te houden ( ik heb 1 ei kapot in nest gehad inmiddels), echt vervelend hoor.
gelukkig voor mij gaat het allemaal "vanzelf" hier , want ik snap het niet,ik ken het niet,ik kweeks ze niet etc. etc. etc.
overigens zijn dit niet van die hele bijzondere,alhoewel...................wie zou nog meer deze ondersoort kweken in Nederland? ik ken ze niet die kwekers i.i.g.
maargoed ......................het moge duidelijk zijn ,ik snap het allemaal niet ,ik gooi het maar op veel geluk hebben.
mvg
Opmerking
-
reactie wk
wk (bovenste van de twee vind ik de minste Henk3.Gister kwam ik deze tegen in de tuin.
Ik heb hier uitwerpselen van marterachtigen steeds, ben ik helemaal niet zo blij mee. Zien doe je die krengen niet.
Opmerking
-
Sorry.....het was de dieren tuin.
Hier ook alleen maar muizen en andere knagers.
Groeten Michel
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk denk dat het om twee poppen gaat, vandaar dat ik het vroeg. Misschien heb je geluk en komt er een met een maand op kleur.
Succes en veel plezier met deze leuke vogels.
dus dat kan niet mis..
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking