Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• plaatje,

FF beetje rust in de keet zien te brengen dan maar weer:

P.s. een dergelijke Zwaan laat zich echt niet verstoren hoor. Je loopt wel het risico dat de zwaan je aan zou kunnen vallen. Ook leuk, maar dat is meer als ze straks pullen hebben.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• jammer dat het zo moet monique73
      beetje flauw ook ( tekst na verwijderen van foto).
      maargoed ga lekker door met het plaatsen (lees stimuleren) van zulke foto's zou ik zeggen.( want dat is wat men dus doet met het plaatsen van zulk soort foto's op een forum ).

je zou ook misschien het "grotere plaatje" kunnen zien???????

ook al zou je het met een lens en gefotografeert vanuit NZ doen, en bij mij in de polder ( huiskamer heeft geen nut Cees ,ik heb geen vogels binnen ) een foto maken, het is net zoals Ton K. zegt ( en dat was dus het hele punt ,maarja...........................).

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

P.s. een dergelijke Zwaan laat zich echt niet verstoren hoor. Je loopt wel het risico dat de zwaan je aan zou kunnen vallen. Ook leuk, maar dat is meer als ze straks pullen hebben.
      lees ook in mijn berichtje Henk3 ,maar de volgende komt met een fuuten nest,en de volgende daarop komt met een foto van een merelnestje in de tuinhaag en een ander gaat weer voor de jackpot die komt met een porselijnhoentje op het nest, snap je................................

maargoed ik zie de toegevoegde waarde er niet van in, een zwaan in het water al zwemmend kan ook mooi zijn hoor,waarom perse op een nest broedende foto? en waarom ff fluiten zodat deze ff opkijkt voor een "mooiere foto"?
      gooit dan gelijk met een baksteen ..............................heb je ook gelijk een mooie actie foto (jij begrijpt de overdrijvende trap Henk3 ,ik denk van wel )

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
        maargoed ik zie de toegevoegde waarde er niet van in, een zwaan in het water al zwemmend kan ook mooi zijn hoor,waarom perse op een nest broedende foto? en waarom ff fluiten zodat deze ff opkijkt voor een "mooiere foto"?
        gooit dan gelijk met een baksteen ..............................heb je ook gelijk een mooie actie foto (jij begrijpt de overdrijvende trap Henk3 ,ik denk van wel )

mvg
        Dat fluiten heb je niet goed gelezen, ging over de stier.
        En ik kan er toch niks aan doen dat die zwaan ipv zwemt op het nest ligt lag gewoon aan het fietspad telelens was niet eens nodig
        maar omdat ik ze niet wou storen een eind er vanaf gaan staan en inzoomen.

Reactie's over ieder ander nest zou ik wel kunnen snappen als iemand zijn tele lens in de struiken drukt om een nest van welke mus
        dan ook te fotograveren omdat je ze dan meestal verjaagd.
        Ik denk als ik zou willen de zwaan niet eens had kunnen verjagen, want de wederhelft was dichtbij. maar dat was je punt niet he

Foto's zijn weg dus ga weer leuk door met de hetgene wat jullie plaatste ik zal de topic weer aan jullie overlaten, sorry dat ik besta

Opmerking

jammer dat het zo moet monique73
          beetje flauw ook ( tekst na verwijderen van foto).
          maargoed ga lekker door met het plaatsen (lees stimuleren) van zulke foto's zou ik zeggen.( want dat is wat men dus doet met het plaatsen van zulk soort foto's op een forum ).

je zou ook misschien het "grotere plaatje" kunnen zien???????

ook al zou je het met een lens en gefotografeert vanuit NZ doen, en bij mij in de polder ( huiskamer heeft geen nut Cees ,ik heb geen vogels binnen ) een foto maken, het is net zoals Ton K. zegt ( en dat was dus het hele punt ,maarja...........................).

lees ook in mijn berichtje Henk3 ,maar de volgende komt met een fuuten nest,en de volgende daarop komt met een foto van een merelnestje in de tuinhaag en een ander gaat weer voor de jackpot die komt met een porselijnhoentje op het nest, snap je................................

mvg

hier ben ik het wel mee eens ivb met onze grote vrienden die alles willen verbieden wk je bent niet de enige die boete,s krijgt ik gelukkig nog niet maar wel waarschuwing voor mos weghalen etc

gr klaas
          Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

• reactie-tje

wk:
            (jij begrijpt de overdrijvende trap Henk3 ,ik denk van wel )
            Hee wk'tje, natuurlijk snap ik je wel en Monique73 snapt je ook wel denk ik. En natuurlijk mogen en moeten wij die foto's maken in de "vrije natuur", geen aanstoot geven voor het maken van dichtbij plaatjes van broedende vogels zodat deze verstoort gaan worden. Ik vind daar toch wel een beetje verschil in zitten in welke soort je dan op een plaatje vastlegt. Ik zorg er zelf ook voor dat de "niet verstoren" regels wel worden toegepast. Als ieder zich daar aan houd kan er niet zo heel veel mis gaan denk ik.

Ik heb trouwens nog wel een zwemmende zwaan eventueel.

En ja dat fluiten was voor de Stier bedoeld. Ik denk niet dat ik daarmee zo'n dier aan het verstoren ben. Die kijkt even op en gaat weer door met waar ie mee bezig was.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• plaatje

Blauwe Reiger, beetje teveel afstand:

Smient, beetje opvliegend van aard, ha, ha. Net te langzaam (ik).

Andere Smient:

Grote Zilverreiger:
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• hoi henkie
                tja ik had het verkeerd geschrevenof eigenlijk 1 woordje vergeten te schrijven en met een hoofd letter moeten beginnen (maarja dat gaat bij mij wel een vaker wat fout als het gaat om tekst)
                de tekst had dus moeten zijn en ik begrijp dat ik niet zo van de hak op de tak had moeten schrijven:

maargoed ik zie de toegevoegde waarde er niet van in, een zwaan in het water al zwemmend kan ook mooi zijn hoor,waarom perse op een nest broedende foto? En waarom ff fluiten zodat deze stier ff opkijkt voor een "mooiere foto"?

maargoed ik wilde alleen maar een aandachtspuntje maken, iets waar sommige dus schijnbaar niet tegen kunnen en wel erg flauwe reacties neer zetten
                neem deze nu maar weer:

Foto's zijn weg dus ga weer leuk door met de hetgene wat jullie plaatste ik zal de topic weer aan jullie overlaten, sorry dat ik besta

tja beetje kinderachtig. maargoed ik stop hiermee want dit word weer zo'n never ending story

mvg
                ik zou zeggen, ga gewoon door met plaatsen van foto's (wie dan ook),maar hou een beetje rekening mee wat er op de plaat staat, that's all .

is toch niet zo moeilijk om te begrijpen allemaal ? Daar hoeven dan toch niet weer tig berichten over te worden geschreven?

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  ....... En natuurlijk mogen en moeten wij die foto's maken in de "vrije natuur", geen aanstoot geven voor het maken van dichtbij plaatjes van broedende vogels zodat deze verstoort gaan worden. Ik vind daar toch wel een beetje verschil in zitten in welke soort je dan op een plaatje vastlegt. Ik zorg er zelf ook voor dat de "niet verstoren" regels wel worden toegepast. Als ieder zich daar aan houd kan er niet zo heel veel mis gaan denk ik........
                  Ik denk dat met het bovenstaande alles uitstekend gezegd is! Als Monique zo'n prachtige gelegenheid als een broedende zwaan tegenkomt is ze gek als ze geen foto neemt. Ik snap de denkwijze van WK ook goed maar we moeten de zaak van vogelberschermen niet gaan overtrekken; dat gebeurt al veel te veel in in ons nette Nederland.

Hans.
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                      En nu foto's graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      yep groot gelijk ,komt er aan, 1 van 4 unieke e.k. jongen in Nederland ( de eerste van hopelijk weer een lange lijst ,verder jonge jappen en nog wat van dat gewone spul, het gaat lekker zeg maar ) :

iets met atrogularis erin geloof ik

jij al wat leuke foto's van e.k. jongen van dit jaar henkie?

Opmerking

• Wat een schitterende foto's ,wat is de natuur toch mooi he.

Opmerking

• reaktie

Wk

Wat een schitterende foto's ,wat is de natuur toch mooi he.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

yep groot gelijk ,komt er aan, 1 van 4 unieke e.k. jongen in Nederland ( de eerste van hopelijk weer een lange lijst ,verder jonge jappen en nog wat van dat gewone spul, het gaat lekker zeg maar ) :

Zit er ook iets van Turdus in de naam?
                              mvrgr

Piet

Opmerking

• Of mogelijk iets van zwartkeel?
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X