Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• reactie

Broto:
    Ja een feest was het zeker Henk.
    Volgens mij heb jij je reiger meegestuurd, hield ons goed in de gaten
    Zo nu een plaatje van het 2e rolletje
    Niets aan gesleuteld, enkel verkleint, wist niet wat ik er mee moest doen
    Origineel gepost door winterkoning
    hoezo....................
    wat ga jij mij leren dan?

Kom maar eens een keertje langs
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• hoi maatje

misschien wil ik ook wel teveel en te snel,maarja ............
      alles is uiteraard uit het handje gedaan.

ik had wel geluk dat Ton zijn driepoot bij zich had ,en die had ik ff kunnen uitproberen,is opzich wel te doen maar het is wel gelijk een hele andere discipline en zodoende kregen die gasten wel de kans om die geelkeel te fotograferen en ik niet,(steeds net te laat ) en die gasten maar roepen ....... heb je hem nu al ,ik wel dubbel zelfs

maar vanuit die discipline werken is denk voor mij toch niks,is te afwachtend en dus te statisch,vervolgens had ik ook gelijk een hele mooie en grote fout gemaakt,ik had namelijk vergeten een knoppie terug te zetten,en zo heb ik een halve dag zeg maar met de verkeerde instelling van de camera rond gelopen, en die gasten maar lachen als ze weer een kreet hoorde van "net niet"/"ik snap er niks van"/ "kan ik dan echt niks"/gloeiende,gloeiende etc etc etc.

pas toen we een bakkie gingen doen en Broto nog eens met mij de instellingen doorliep kwam ik erachter dat ik dat knoppie niet terug had gezet.

maar ondanks dat knoppie zat er zo af en toe wel een leuke tussen maar ik wil ook een menselijk statief zijn net als die Broto,die schoot foto's.........echt ongelofelijk,ik heb ook ff met zijn camera geschoten .......tja en je ziet het resultaat een shama met zijn staart omhoog en zingend ( nee hoor die machtige foto heb ik niet gemaakt).

wat betreft die sessie,tja ik ga er helemaal voor hoor,kan me niet schelen hoe of wat ,maar ik wil naar dat niveau toe van die gasten.

en wat jouw foto's betreft, gewoon doorgaan.

mvg

Opmerking

• plaatje

Nou toch maar weer een "echte" foto doen dan:
        Kuifeend:

Scholekster:

Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• nou vooruit dan maar ,ik ook nog eendje (of twee of drie)

ook 1 foto gemaakt van iets zonder veren (bleef wel lekker stil zitten hoor):

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
            let op: ze zijn niet te vergelijken met de Pleske's mees.
            Momenteel in Belgie WK
            4 koppels op vmp

Opmerking

• Opmerking

• De twee zebravinkjes op en in het voerbakje niet vergeten, dat is een erg leuke plaat.
                Hier hoeven echt niet alleen fototechnische toppers te komen, "zomaar mooi foto" is voor iedereen leuk, toch?
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• reactie

wk
                  hoi die henkie,
                  knoppie was anti bibber ,heb je twee keuzes in
                  1: op on
                  2: op off

raad eens op welke stand hij een halve dag stond?
                  Kijk dat kan ik nooit vergeten want dat heb ik er gewoon helemaal niet op zitten.

TK:
                  De twee zebravinkjes op en in het voerbakje niet vergeten, dat is een erg leuke plaat.
                  Hier hoeven echt niet alleen fototechnische toppers te komen, "zomaar mooi foto" is voor iedereen leuk, toch?
                  Helemaal met je eens.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Ik heb ook nog de fraaie witkop buffelwevers gezien:

Meer op: http://www.allevogels.nl/index/index...882&Itemid=962
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• spreken is zilver ,zwijgen is goud.( is iets wat ik nu wel geleerd/aangeleerd heb op vogelcafe).

LET OP :er hoeft niemand zich persoonlijk aangesproken te voelen aangaande bovenstaande tekst m.a.w. in zijn algemeenheid gesteld dus.

en dit nu weer realiserende weet ik niet of het wel weer zo "goed" was om tekst en uitleg te geven aangaande hoe ik dingen ziet,misschien was het ook nu weer beter geweest om te zwijgen.( maar op de 1 of ander manier voelde ik me aangesproken alszijnde iemand die aan dingen/berichten gemakkelijk voorbij gaat).

heb ik ook oog voor andere dingen? ja hoor.
                      deze vond ik daar buiten (de binnen exemplaren ,daarvan heb ik alleen maar baggerfoto's,hoe was dat bij jullie vergaan?) :

zag net die mooie link, bedankt Ton.
                      maar vertel eens hoe nu verder met jouw camera ????
                      je moet wel ready zijn voor als we een keer naar walsrode gaan natuurlijk.
                      mvg

Opmerking

• Voorlopig niks nada reactie. Helaas gewoon afwachten nog dus.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          Voorlopig niks nada reactie. Helaas gewoon afwachten nog dus.
                          afwachten in de zin van geduld hebben ??????

neunt niet in mijn woordenboek (aangaande dit soort zaken).

bon change Ton.

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                            afwachten in de zin van geduld hebben ??????

neunt niet in mijn woordenboek (aangaande dit soort zaken).

bon change Ton.

mvg
                            Toch maar op zaterdagmiddag als de winkel vol staat een beetje stampij maken Ton? Of zelf naar Canon?
                            Je wordt toch gek van dat getob?
                            Succes!
                            mvrgr

Piet

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                              De renkoekoek staat er erg mooi op, daar is niets gentles aan.

Bij mij alleen maar problemen helaas, Ik koop nooit meer iets bij dixons.
                              Volgens de filiaalmanager daar kan ik alleen een andere camera krijgen als de oude eerst drie keer voor niets is opgestuurd. Drie keer een maand weg dus. Wat een ballenzaak.
                              Canon gebeld, die weten van het probleem, het is een comptabiliteitsprobleem tussen de canonbody en de tamronlenzen, dit had dixons niet als set moeten verkopen.
                              Klacht ligt nu bij dixons, helaas geen oplossing voorlopig dus.
                              Ton..........

Dixons is wettelijk verplicht jou schadeloos te stellen in deze, ze hebben jou een verkeerd advies gegeven en jij kon niet redelijkerwijs aannemen dat het problemen zou geven. Als je voornemens bent een Canon lens te kopen weet ik bijna zeker dan Canon een rol in deze kan spelen door contact op te nemen met Dixons. Ik weet het is makkelijk gezegt van mij, jij zit er tenslotte maar mee maar laat je niet van het kastje naar de muur sturen. Volgens het burgerlijk wetboek is Dixons in deze aansprakelijk en dienen je zelfs nog het geld terug te geven indien je dat wenst!! Ook als de 8 dagen inmiddels verstreken zijn (op de bon het ruilen binnen 8 dagen)!! Het moet dan ergens geschreven staan dat de tamron lens op de canon problemen geeft, DIXONS HAD JOU HIEROP MOETEN WIJZEN!!!!

Heb met dixons zelfde dingetje gehad met een brander van HP die niet met mijn Maxtor vaste schijf wilden werken. Dit kon ik niet weten eer ik het hele boekje doorgespit had van wat de oorzaak was.....afijn dat was een maand later (het ene moment deed ie het overigens goed, ander moment niet)

Hoop dat je er wat mee kunt en val ze zeker hier mee lastig!!!!

ps ik doe dit niet via pm info is misschien best nuttig ook voor anderen!!
                              Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

• tja en je ziet het resultaat een shama met zijn staart omhoog en zingend ( nee hoor die machtige foto heb ik niet gemaakt).
                                Ik heb me aan de opdracht gehouden he
                                Zingend en met de staart omhoog, dat riepen jullie toen ik bezig was
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X