Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
    klein schaartje in de zak doet soms wonderen , Ton !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en wat niet weet ,wat niet deert)
    doet mij aan iets anders denk dan wat jij bedoeld

er lag ook een briefje in ( helemaal onder gesmeerd natuurlijk, dus voortaan ............wie het ook was.................briefje aan de buitenkant plakken a.u.b.).
    ik zal veel geslijm en details besparen wat er op stond maar waar het op neer komt is het volgende,de vogels dreven de persoon tot waanzin,elk jaar eieren en jongen en nooit 1 op stok kunnen krijgen,de persoon schreef dingen op zoals dat de vogels niet beter zouden kunnen zitten dan bij mij en dat hij gelezen had op vogelcafe hoe ik dacht en omging met de kweek van jappen.

Het is leuk dan natuurlijk dat ik een koppel jappen krijg natuurlijk maar er zijn een paar dingen waar over ik niet te spreken ben natuurlijk en natuurlijk met sommige vragen zit nu:
    1 : wie is die persoon ( en is dus bekend met vogelcafe)
    Ik ben het niet
    2 : hoe weet deze persoon waar ik woon ( hoewel misschien allemaal goed bedoeld maar het beangstigd me wel een beetje,kijk die vogels etc. niet belangrijk maar ik denk dan gelijk door aan mijn kind).
    Zal vast een iemand bij jou uit de buurt zijn, maar jou kindje was toch onzichtbaar??
    3: ik heb eigenlijk geen plek voor die vogels en hoe ga ik dat oplossen
    Je mag ze aan mij geven
    4: ik ken de achtergrond niet van die vogels ,wat word er mij opgedrongen ( ziektes etc.)
    Zou inderdaad kunnen
    Je moet ze eerst maar even in qarantaine zetten, en misschien zie je dan het licht weer.
    Zou best kunnen dat zich dan ondertussen de oud-eigenaar bij jou gemeld heeft.
    Het zal wel een goedbedoelde actie zijn omdat jij duidelijk aan hebt gegeven verstand van deze soort vogels te hebben en er ook mee hebt gekweekt.
    Kan me best voorstellen dat iemand met alle zijn beschikbare kennis en middelen probeerd ze te kweken en doordat dit niet lukt er helemaal crazy van werd.

Opmerking

• anonieme leverancier is bekend nu.
      zit wel goed verder.
      gr

Opmerking

• Da's mooi!

Ik zag een roze pino in Arnhem...

Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

• plaatje

Ton, hele mooie plaat die bovenste vooral. Supermooi scherp.
          Nummer 2 heeft nogal wat takkenschaduw.

Hier een Woerd:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• de verschoppelingen erop gezet

heel erg mooi Ton,heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi.

met veel pijn en moeite de verschoppelingen erop gezet zojuist:

zo en nu maar weer naar bedje toe..............
            gr

ps: volgens de diverse uitslagen waren ze kerngezond.

Opmerking

• Japanse nachtegalen

Winterkoning,

Wat zijn en blijven Japanse Nachtegalen toch super super mooi. Echt toppers!!!

Ik kwam vanmiddag in de Brabantse Biesbosch nog een roerdomp tegen. Ik had deze vogel nog nooit in het wild gezien.
              M.vr.gr.
              Wim van der Linden
              http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

• plaatje

Wk mooie pietjes man. We volgen het succes wel hier, ha, ha.

Misschien zouden een paar van die beestjes ook wel mooi staan bij mij tussen de splendids.

Een vrouwtjes eend:

Spetterende Woerd:
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Prachtige foto's Henk.

Naar eenden kijken blijft toch altijd nog leuk of heb ik dat helemaal mis.
                  Mijn zus werkt in de fotograafie misschien moet ik haar maar eens mee nemen naar de eendjes!

Groeten,

Vogelkweker.

Opmerking

• En nog een Blauwe Reiger:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• plaatje

Ja wk'tje, lach jij maar lekker mij uit jonge. Jij met je binnenprettigheidjes. Heb je ook pretlichtjes in je oogjes, ha, ha.

Nou bij uitzondering dan even een aalscholver plaatje.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• meneer henk3

uiteraard heb je ook wel gelijk maar ik was gewoon benieuwd naar jouw definitie van een mooie foto.
                              ( en ja het was wat persoonsgericht realiseer ik mij nu maar ik bedoelde dat eigenlijk ook als vraag aan jouw en aan andere mensen die wel eens een vogelfoto maken).

ik weet wat ik mooi vind in foto's maar wil ook graag zien en weten hoe andere een foto bekijken en beoordelen en daar dan een kwalificatie aan hangen.
                              wat ik mooi vind hoeven anderen niet mooi te vinden natuurlijk maar ook dat (het hoe andere het zien) neem ik mee in mijn leerproces in het landje der fotografie.

I'm still learning ,you know !!!!

ps: vandaag/zojuist het eerste ei gevonden ( ben ik niet blij mee ,het is te vroeg).

Opmerking

• reactie wk

Hoi meneer WK, ha, ha.

Ik vind een foto mooi als de foto klopt. Als het plaatje compleet is zeg maar en dat je niet hoeft na te denken of ie nu mooi is of niet. Soms klopt ie gewoon. Alles in proportie zeg maar. Waar ik zelf mee aankloot is de scherpte vooral. Ik heb van die bibberende vingers, en dat is funest voor een fotograaf volgens mij. Zelfs op een rijstzak heb ik daar last van bij het afdrukken.
                                Ik heb wel een zeflontspanner maar ja ik kom meestal wel een hand te kort met mijn Analoge lens. Zal wel aan mij liggen hoor. Toevallig keek ik vanmorgen nog eens een paar foto's na in een parkieten blad. Toen dacht ik bij mezelf, potjandorie wat mooi scherp. Kijk daar wil ik naar toe. Ben er nog lang niet. Er gaat zoveel mis, wil je niet weten.

Zal er zo even weer een paar op zetten.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X