Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Plaatje
WK, ik mag ze wel zien die baarmannetjes. Vooral de laatste 3 en dan is riet wel de natuurlijkste zitplaats denk ik.
Micheltje: Die Gans vind ik niet supergeweldig maar dat mag de pret niet drukken.
Zo'n gewone merel heb ik nog steeds niet goed op de plaat Hans.
Aalscholver:
Kramsvogel denk ik:
Opmerking
-
Mooie platen, leuk!
Michel, hij is wat fraaier, maar de scherpte blijft "net niet". Geeft niet, zo heb ik er ook wel een paar.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
WK, misschien dat het door de achtergond komt, maar ik vind nog steeds dat de vogel erg bleek lijkt.
d.m.v. extra gloeilamp (linksonder in fotokooi) en saturation +4 kwam er wat "kleur" op (speciaal voor jouw gedaan Ton).
kan je zien aan het bamboetakje wat ik gebruikt hebt ,is wel erg "roodachtig"op sommige punten (vindt je ook niet?).
en die gloeilamp Gerard6 (lees de zichtbare schaduw op lichaam bv. en belichting niet 100%) tesamen met de onscherpte in de staart maakt die foto's acceptabel maar zeker niet "toppie".
@ henk3 ik denk ook grote lijster ,het kan hoor.
eendjes zien er leuk uit behalve dat vrouwke,dat kan beter.
gr
Opmerking
-
Eens
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
en die gloeilamp Gerard6 (lees de zichtbare schaduw op lichaam bv. en belichting niet 100%) tesamen met de onscherpte in de staart maakt die foto's acceptabel maar zeker niet "toppie".
Je hebt daarin helemaal gelijk hoor.
Maar aangezien het een zeer bewegelijk vogeltje is die werkelijk geen sec. stil zit vind ik het mooie foto's. Ik bedoel ze houden werkelijk hun staartje nooit stil. Moet je net het goede moment hebben en dat gaat met de baardmannetjes haast niet lukken denk ik in een foto kooi. Maar alles kan natuurlijk, waar een wil is, is een weg, toch?? hahahaha
Ik zal ook eens zoeken tussen de foto's heb ook nog wel een baardmannetje op de plaat staan maar of die acceptabel zijn weet ik niet.
Ps: wat is het weer gezellig en leuk op dit forum uchuchmvg Gerard 6
Opmerking
-
Maar ze zijn toch erg leuk Gerard!
Wk:volgens mij had ik al een hintje gegeven
Pas nu snap ik het.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse