Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Wat leuk, weet je dat ik de aalscholver altijd alleen maar zittend of vliegend gezien had?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Het zijn behoorlijk schuwe beesten, die Aalscholvers.
gr
ps: paaltje prikkel
hmmmmmmmmmmmmmmm kan beter denk ik ff knutselen/nog wat proberen hoor.
poging nr 2:
mette mossie,,,,, zonder die mossie ,isse niet wat ikke zoek,,,,,,,,,,,,,chips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze dan? laatste poging ,krijg er het heen en weer van en ik wil (ondanks dat deze pop niet "belangrijk/niks bijzonders " is voor de kweekdoeleindes ) , haar toch lekker met rust laten (niet dat ze ook maar 1 seconde stress heeft gehad of zo iets hoor............tja waarom denk je dat ik juist deze vogel nam ? duhhh !!!! ) ,by the way dit is voor mij "randje klinisch" (achtergrond kleurtje) :
gr
Opmerking
-
reactie
Toch ben je wel redelijk creatief hoor. Leuk. Foto 1 en 3 vind ik het mooist, alleen denk ik eigelijk niet dat er zoveel mos op een paaltje zal groeien.
Die rode gloed zal wel een lamp zijn denk ik? Kan ook net zo goed de zon zijn die op een bepaald standje aan het schijnen is.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door DanielWK ik vind de foto's zonder mos mooier en de rode gloed is inderdaad niet storend, kan zoals eerder gezegd de zon zijn.
Maar inderdaad weer een te klinische achtergrond helaas.
Daar moet je in de tijd eens wat op verzinnen.
maar ook de rest vind ik best mooi.
Henk3 grappig gezicht zij hebben ook een eigen cafe.mvg Gerard 6
Opmerking
-
Fraai, alleen dat paaltje.... wiens idee was dat?
Nu wil ik het beestje graag zien op een oude wastafel met een zilveren rijksdaalder, een handkoffiemolen en een delfsblauw vaasje er omheen....Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Die onderste is leuk!!
Ik kwam een monster tegen net in de duinen, ik ben toch maar even omgelopen.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door micheltjeWinterkoning je bent waarschijnlijk zo trots als een....
zodat ik als ik dat wil de echt bijzondere/zeldzame jongens en meisjes erop kan zetten.
maarre mannen leuke plaatjes weer hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekFraai, alleen dat paaltje.... wiens idee was dat?
Nu wil ik het beestje graag zien op een oude wastafel met een zilveren rijksdaalder, een handkoffiemolen en een delfsblauw vaasje er omheen....
gr
Opmerking
-
Advertentie
Collapse
Opmerking