Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Klik eens op een afbeelding met de rechtermuisknop en klik op eigenschappen, en je ziet de locatie van de foto op internet.

Opmerking

• foto's

WK ik heb die eenden nog nooit in het wild gezien. Voor mij als leek mooie foto's.

Henk3, ik geniet volop van de roofvogel foto's maar natuurlijk ook van de andere foto's
      M.vr.gr.
      Wim van der Linden
      http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

• reactie

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1994
        Hoe zetten jullie die foto;s op het internet? welke site?
        Beste Wouter 1994:
        2 pagina's terug hebben we het er nog even over gehad.

Zie bericht3470 en de volgende pagina.

Bedankt W.J. v.d. Linden.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Kwak in Avifauna vanmiddag. Lekker rustig daar.

Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

• goed is goed ------ fout is fout, daar zit niks tussen in

kijk en deze,de hierboven staande van Ton is een voorbeeld hoe het wel moet.
            mooie plaat Ton.

enigste puntje van vragende "kritiek" ( aan Ton vooral maar mening van derde is ook gewenst) : een iets lager standpunt gewenst????

en ...................ik zie dat je internet enz. heb dus jij kan gewoon mailen etc. om te vragen of ik zin heb om mee te gaan, gisteren had daarvoor een mooie dag geweest bv.

@ wj: is een mergus merganser en die zijn te bewonderen in de vrije natuur,ik zou zeggen trek eens wat vaker je wandelschoenen aan en ga eens op zoek,dit soort vogels zitten op het moment vrijwel overal.
            ik was op zoek naar een non(1 in vol ornaat gekleede) maar helaas weer niet.................maar kreeg er meer dan genoeg voor terug in de vorm van andere dieren te zien en gewoon om te genieten in de natuur.

wat betreft de foto's ..........ieder ziet het anders en heeft een eigen smaak,sommige zijn wat sneller tevreden andere niet.

mvg

Opmerking

• Hoofdpijn

Hoi Winterkoning

Begint jouw avatar inmiddels niet vreselijke hoofdpijn te krijgen .

Dus je had wel al een ijsvogel op de plaat . Kwaliteit niet mooi, maaaaar het is een ijsvogel.

Er zitten weer heel wat goeie plaatjes tussen Heren.
              mvg Gerard 6

Opmerking

• Opmerking

• Ben ik blij voor jou kweekseizoen 2010

Hoi Winterkoning.

Nee hoor hij irriteert me zeker niet vroeg me alleen af of ie nog geen hoofdpijn had. Blijf het een grappige avatar vinden.

Dan ben ik heel blij voor je dat je toch nog een kweekseizoen gaat krijgen in 2010.
                  Hoe je het weer geflikt hebt weet ik niet maar bravo.
                  Nu eerst weer druk in de weer heb een drukke dag vandaag dus vanavond kom ik weer plaatjes bewonderen hahahaha. Dan hoop ik dat er een plaatje van je op staat die wel oke is en geen prullebak geval. (even de lat wat omhoog is alleen maar goed voor je blijf je scherp door).
                  mvg Gerard 6

Opmerking

• Opmerking

• Even een plaatje

Wk je zou het zeer goed kunnen doen als predikant denk ik, een preek in elkaar zetten zou jou geen enkele moeite kosten denk ik, ha, ha.

Blauwe Reiger: ja kan het ook niet helpen.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• prediker in de woestijn ......................

henkie let op je korrels................ga jij zeggen natuurlijk : welke?
                        zeg ik vergroot je foto eens uit en......................gooi hem eens in de bewerking ( te donker)....................2 stappen gedaan met "curves"of weet ik veel hoe dit heet:

foto is niet goed zo (ik weet het ,dan moet je langer ermee aan de gang gaan) ,maar toont wel gelijk minder "mat",lichter etc. etc.

wat ik trouwens ook denk is dat je van een niet zo'n goeie foto ook geen topper kan maken ook al kan je wel met bewerkingsprogramma's overweg zoals ikzelf dus niet kan (algemene stelling in name Henk3 dus niks persoonlijks opvatbaar in deze a.u.b. ,maar waarmee ik eigenlijk wil verduidelijke waarom ik mijn eigen foto's soms "bagger" vind .)
                        sorry , ik heb nu eenmaal een eigen mening hier om trent.

mvg

ps: in zijn algemeenheid gesteld

Opmerking

• Groter krijg ik hem niet

Opmerking

• speciaal voor gerard 6 ,geen prullebak plaat dit keertje

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                            Hoi Winterkoning.
                            Nu eerst weer druk in de weer heb een drukke dag vandaag dus vanavond kom ik weer plaatjes bewonderen hahahaha. Dan hoop ik dat er een plaatje van je op staat die wel oke is en geen prullebak geval. (even de lat wat omhoog is alleen maar goed voor je blijf je scherp door).

Opmerking

• Reactie wk

Hee Winterkoning, mooi plaatje vind ik. Mooi kleurtje voor je achtergrond.

Ik wist natuurlijk ook wel dat die Reiger te donker was hoor. Je hebt hem al aardig bijgetrokken. ( ik heb nog steeds de functie curves nog niet kunnen ontdekken). Onder welke functie staat die bij jullie?

Wk, het is niet nodig hoor om je in te houden. Gewoon zeggen moet kunnen.

Ik heb inmiddels ook veel mooiere platen.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door wouter1994

Groter krijg ik hem niet

Dit komt omdat je de verkeerde linkjes gebruikt.

Je moet je foto als rezise 15 inch monitor meegeven (instellen 800 x 600) Als je de foto ge-upload hebt klik je op de forumlink of op de direktlink, wel even geduld hebben, de foto moet eerst verwerkt zijn.

Lees de vorige pagina's nog eens.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X