Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Nope Henk3 en andere natuurlijk
gaat hem niet worden,krijg alleen maar kruizen te zien en alarm bellen en kom ik geen steek verder.
ik kan "lid"worden misschien van dat image misschien dat het dan beter macheert,maar zoals je weet doe ik eigenlijk nooit aan die flauwekul,ik ben maar van 1 ding "lid" op het www en dat is vogelcafe.
(o nee ben ook nog lid van serinus zijn cluppie,als ze me daar al niet uitgegooid hebben inmiddels,vanwege te weinig op de voorgrond "aanwezig" zijn).
ik heb weer eens wat..................vroeger,tja vroeger
mvg
Werkt snel en soepel dus. Ik heb het 2e linkje van boven gekopieerd en hier geplakt nadat de foto ge-upload was.
Voor een volgende foto die je wil up-loaden klik je weer even op Fotopocket.nl links bovenaan de pagina. Je kan ook meerder plaatjes tegelijk up-loaden.
Werkt redelijk snel ook nog. Ik zie alleen geen rezise mogelijkheid. Maar dat kan je zelf eerst wel doen, doe ik ook.
Ik vind de nieuwe versie ook zeker niet handig.
Als je niet een account hebt daar kun je er helemaal niets doen.
Geef mij de oude versie maar, maar die is niet terug te vinden op google.
Ik heb me eerst maar ingelogd want anders kun je er helemaal niets mee.
Nou maar eens proberen dan.
Het wil wel maar dan moet je toch echt je eigen account aanmaken daar.
Althans dat moest ik wel want anders lukt het echt niet.
Ps Winterkoning: ik heb weer eens wat..................vroeger,tja vroeger Hahahahaha
Het is net alsof ik men schoonvader hoor praten. Vroeger was alles beter hahahahahahaha Kom jij geeft toch niet zo snel op.
Als ik (dom blondje, zonder zout strooien) het kan kan jij het helemaal (zonder je computer aan gort te slaan dan he).
Je kan gewoon als het goed is Imageshack gebruiken als je nou wel of niet ingelogd bent, dat maakt helemaal niks uit. Die voorbeeld foto's heb ik hier ook geplaatst zonder in te loggen. Maar hier boven heb ik jullie een andere mogelijkheid neergezet. Wel zo gemakkelijk denk ik. Het is eigenlijk niet meer dan even zoeken hoe het nu gaat. Eigenlijk is het niet anders dan voorheen, het staat alleen iets anders voor het oog. Dat is ontwikkeling denk ik, of vernieuwing. Soms was die site ook erg traag en wie weet is daar nu ook wat aan gedaan. Ik heb wel eens gecorrespondeerd daar over met die mensen achter die website. Je krijgt netjes antwoord daar.
Dat is bij mij nu net het probleem de vernieuwing en het met de tijd meegaan.
Ik ben ook zeker geen ster met de computer namelijk .
Zoals jij het had geplaats met de voorbeelden dat lukte bij mij echt niet.
Maar maakt niet uit deze methode lukt wel dus ik ben weer tevrede.
Ik moet wel erkennen dat het nu een stuk sneller gaat met uploaden dan bij de oude versie.
Ik zal nu die link van jou eens bekijken.
Bedankt in ieder geval.
Ik verstuur de foto,s in no time door 5/6 x met de muis te klikken.Alleen te
klein
Eerder wel op groot formaat nu alleen na aanklikken dat is mijn probleem
Dat zijn van die toeval treffers hoor.
Maar bedankt voor het compliment.
Deze was van afgelopen kweekseizoen. Meneer moest weer even stoer doen tegen zijn pop. Maar daarna krijgt ie telkens weer op zijn donder hahaha.
Maar ik zal nog wel eens een toevals treffer hebben en dan zet ik die er wel op.
Mooi gedaan Winterkoning. Ga jij helemaal op de koude grond liggen ofzo??
Ben je inderdaad gek hahahahahahaha
gerard6 ,van mij mag je wel wat meer foto's erop zetten hoor,ik heb nu een paar foto's gezien van jouw en die zijn echt niet slecht hoor.
kom uit je schulp en laat nog wat plaatjes zien.
en ja bijna alles voor een goede foto( nou ja dat is de gedachte erachter dan) ,als je een keer met mij mee zou gaan foto's maken dan moet je niet schrikken of denken dat ik gevallen ben,ik kan maar op 1 manier snel mijn kadaver laten zakken en dat is als een zak aardappels ter aarde gaan,of als een luiaard de boom in klimmen of klunend als een elfstedentocht rijder zich over het ijs begeven of alla querilla technieken door water te waden ,wakken openhouden etc etc etc.
valt niet mee dat fotogradingensen,komt wel heel veel bij kieken hoor ,binnenkort toch maar eens een camouflage pak aanschaffen (kan ik voor struik of boom spelen).
hier nog zo'n laag bij de grondse en dan zie je het wel je kan nog zo de sluip en kruip techniek onder de knie hebben,een goede foto is niet altijd het eindresultaat:
Wat een mafkees (grapje mensen WK kan er wel tegen)
Hoi en een goede morgen Winterkoning.
Ja, je bent dus gek . Wisten we al maar dit was het duidelijke bewijs wat er nog aan ontbrak hahahahaha.
Maar eerlijk is eerlijk je maakt er mooie plaatjes mee met je aardappel techniek . Ik wil best een keertje mee lijkt me geweldig.
Ik zal eens men best doen voor een leuk plaatje.
Zo nu eerst de ouderlijke plichten weer vervullen.
Opmerking