Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
Hij is wel kontrastrijker geworden Henk maar nu zie je het oog bijna niet. Misschien is de oplossing voor WK om een klein beetje onder te belichten.
Maar ik vind het niet zo'n foute foto. In de wangen zie je nog behoorlijk wat doortekening.mvrgr
Piet
Opmerking
-
reactie
Nou die Wk heeft ons weer mooi uit de tent gelokt.
Tropenkweker, geen vis die wegschiet hoor. De Meeuw zat een moment geleden nog in het water.
Opmerking
-
Ik had deze nog op de plank liggen. De foto dan, niet de vogel. Nou ja, op de plank...
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
-
Opmerking
-
Tja, dit komt toch heel aardig in de buurt van topfoto's! Tevreden hoef je niet te zijn, wel trots!Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
heren dank jullie wel voor de bemoedigende woordjes, toch leuk om te lezen.
is die pijn in mijn sodemieter toch niet voor niks geweest.
dat met je kadaver zakken is niet zo erg ,maar dat neerkomen op die dijkbolders doet zo'n zeer.
vervolgens hebben er een paar gasten zich nat gezeken denk ik toen ze mij omhoog zagen komen.
het word hoog tijd dat ik weer eens op pad gaat met 1 van jullie (of met allemaal natuurlijk) ,ik heb weer een hoop vragen,ik heb een standje geleerd van broto, waarover ikzelf erg tevreden ben ("helderheid") ,maar....................
@kingfisher of andere ................... de aalkeet is dat wat????????????????.(toegankelijkheid etc),ik wil namelijk de roerdomp erop zetten, die soort is nu "gemakkelijker" te platen i.v.m. ijsvorming (ze moeten uit hun dekking komen en staan nu "vaak"bij een wak te vissen).
@ Broto,hoe krijg jij het in hemelsnaam voor elkaar om de eider en non er zo op te zetten??????????????????? bij mij waren ze zo schuw als de neten.
ikke sluippie sluip doen ,camera omhoog en hupsakee ze zaten gelijk nog eens 25 m verderop en buiten bereik om goede foto te maken.
Opmerking
-
reactie,
Wk, helderheid ben ik "jaloers" op. Ik krijg dat ook maar niet zoals ik dat zou willen. Wat ik ook probeer. trouwens bijna geen plaat die ik maak is meer scherp hier heb ik het idee.
Die Wulp komt er zeker mooi uit, alleen vind ik die Scholekster er achter niet kunnen, weg sturen dat ding voor je afdrukt. En neem iets meer ruimte bij de staart. (Compositie noemt men dat geloof ik.) Nou alstjeblieft. Jij gaat er zeker komen. Ik snap trouwens niet zo goed hoe je er zo dicht bij kunt komen. Je moet dan ook wel half bevroren zijn als je langs die dijk ligt te wachten tot ze bij je komen toch? Knap gedaan dus.
Opmerking
-
Vlietlanden/Broekpolder
Die eendenkooi is afgesloten. In de vlietlanden zijn inderdaad veel rietkragen. Vooral aan de buitenkant van de Broekpolder. Daar is ook een vogelkijkhut, eigenlijk midden in zo'n rietkraag. Misschien zou je daar eens een kijkje kunnen nemen. Die hut kijkt uit over de vlietlanden en de eendenkooi(in de verte). Ik heb in die hut wel eens iemand gesproken die een roerdomp had gezien vlakbij of zelfs onder die hut. Het blijft zoeken naar een speld in een hooiberg maar misschien heb je mazzel. Kijk ook eens op Vogeldagboeken van Adri de Groot. Vorige week heeft hij ook eens een roerdomp kunnen fotograferen.
mvrgr
Piet
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking