Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Leuk, de mees!
Hier ligt het scherptepunt echt precies op het juist punt, netjes. Grappig te zien hoe ze overal de laatste insecten proberen te vinden.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
plaatje weer
Ja ik vond die mees ook wel leuk, erg veel tijd krijg je dan niet. Ik stond ff midden op een landelijke kruising en dan heb je zowel met het vogeltje als met het verkeer niet veel tijd. Ik had eigenlijk liever het plaatje aan de andere kant van de weg gemaakt.
Eenden, ik zweer het julle:
Buizerd: Zwaar bewolkt en waarschijnlijk een te lage iso waarde gebruikt maar ik vond hem toch nog niet geschikt voor de prullenbak.
Opmerking
-
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Zo te zien heeft hij wel iets gevangen Henk. Leuke serie.
Hier de roadrunner, miepmiep.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
In de leer bij meester Broto
Goedendag heren ik heb dus een canon en als ik iets wil weten vraag ik het aan Broto Ik moest veel oefenen en hoorde dat hier de jury zit ik fotograveer nu een half jaar en vorige week ging ik naar een veld hier bij de haven waar altijd ganzen zitten, en ja om te oefenen.
Opmerking
-
reactie'tje
Smie moet je mijn eerste plaatjes zien, ha, ha. Als je veel oefend krijg je als vanzelf ook meer plaatjes. En er mankeert bij mij nog van alles aan hoor. Zo makkelijk is het allemaal ook weer niet.
Doe Frans de groeten.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking