Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans de VriesKlopt, ook enig idee waarom de grijzen moeilijk goed in de veren te houden zijn?
Hans.
Wat je ook vaak ziet bij grijze forpussen, dat ze kromme teentjes hebben.
Dus denk ik dat de slechte bevedering een eerder een vorm van inteelt is dan dat de mutatie opzich een slechte bevedering veroorzaakt
Henkvriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Ik had mijn twijfels eigenlijk ook al
Maar ik vond hem zo groot voor een eend, eigenlijk heeft ie ook geen ganzensnavel. Nou dan gaan we voor een witte (peking)eend.
Het beestje zat ook helemaal alleen in een kanaal.
Opmerking
-
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrotoPersoonlijk denk ik niet dat het aan de mutatie zelf ligt, maar aan de kwekers, die zich massaal hebben gestort op deze relatief jonge mutatie.
Wat je ook vaak ziet bij grijze forpussen, dat ze kromme teentjes hebben.
Dus denk ik dat de slechte bevedering een eerder een vorm van inteelt is dan dat de mutatie opzich een slechte bevedering veroorzaakt
Henk
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
Iedere goede mutatie kweker kent het belang van de wildkleur.
Volgens mij moeten we ons daar niet druk om maken in dit geval.
Bij iedere vogelsoort zijn er wel kwekers die alleen de zuivere wildkleur proberen te kweken.
Opmerking
-
wildkleuren cq mutaties
Oorspronkelijk geplaatst door micheltjeIedere goede mutatie kweker kent het belang van de wildkleur.
Volgens mij moeten we ons daar niet druk om maken in dit geval.
Bij iedere vogelsoort zijn er wel kwekers die alleen de zuivere wildkleur proberen te kweken.
klopt ben ik het helemaal mee eens zelf kweek ik alleen maar wildkleuren maar soms moet er toch nieuw bloed in gekruist worden om inteelt te voorkomen en dan heb je wel kans dat die vogels weer split zijn voor een of meerdere mutaties .Van mij mag ook iedereen dat kweken waar hij/zij plezier in beleeft maar maak me toch wel eens zorgen om het idee dat de wildkleur verloren zou kunnen gaan.
m.vr.gr. Harrym.vr.gr. Harry
Opmerking
-
Opmerking
-
O,
dan kan het alleen maar de Timor Zebravink zijn.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking