Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Bericht nr. 372 en verder moet je nog bepaalde maatregelen treffen als je in 1 of ander bosje zit verscholen?
en/
Bericht nr. 375 ik ben banger voor mensen van het zelfde geslacht
Conclusie:
Ik zou dan in ieder geval een vork inslikken van tevoren.
Enkele flinke slokken water, om de vork door te slikken, en het is een tralie's voor je achterste.
Bericht nr. 372 en verder moet je nog bepaalde maatregelen treffen als je in 1 of ander bosje zit verscholen?
en/
Bericht nr. 375 ik ben banger voor mensen van het zelfde geslacht
Conclusie:
Ik zou dan in ieder geval een vork inslikken van tevoren.
Enkele flinke slokken water, om de vork door te slikken, en het is een tralie's voor je achterste.
Enne blijven oefen Winterkoning met die foto's want de tweede foto is zeker niet verkeerd hoor.(weer iets wat ie gewoon in de vingers heeft hoor hahahaha. Hij kan niks en weet niets zegt ie, jaja )
Toch is geduld (en af en toe wat geluk) niet alleen bij VIPS maar ook bij vogels belangrijk voor een paparazi. Zal niet meevallen WK, maar blijven oefenen.
ga inmiddels al weer naar de iets kleinere vogels toe( in het open veld), deze was een goed meewerkend exemplaar,ik gedaan er naar toe,ff stoppen, er weer naar toe ff stoppen en toen kwam o.a. dit uit de verfbus uhhh camera (met meer geduld kan het beter) ,maar die ......schapen kwamen telkens naar me toe:
ik had ook een goudhaantje op de korrel maar dat was totaal mislukt ach ja het is nog een lange weg tot mijn eerste Pulitzerprijs (geintje heren geintje).
mvg
Opmerking