Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Superplaat of niet, je hebt hem er maar mooi op staan.
Ik noem alle spechten in de duinen hier pestvogels... Ze roepen me constant, maar als ik een beetje zicht op ze heb, kruipen ze achter de boom of vliegen ze weg. Is dat pesten of niet?
Dan heb ik liever deze, die liepen lekker lanzaam voorbij.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
-
Ik stond niet aan de verkeerde kant, die zwanen liepen aan de verkeerde kant. Ik heb het ze nog verteld maar het kon ze niet schelen...
Dit parkietje was wat beleefder gelukkig.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Reactie-tje
Ton KoekoekIk stond niet aan de verkeerde kant, die zwanen liepen aan de verkeerde kant. Ik heb het ze nog verteld maar het kon ze niet schelen...
Ik noem alle spechten in de duinen hier pestvogels... Ze roepen me constant, maar als ik een beetje zicht op ze heb, kruipen ze achter de boom of vliegen ze weg. Is dat pesten of niet?
Wat voor een parkiet is dat Ton? Familie van de muisparkiet?
Opmerking
-
Een nandayaparkiet, zie eventueel http://www.allevogels.nl/index/index...533&Itemid=590Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
-
Ja, die zijn allemaal zwaar mislukt....
De leukste mislukte vind ik de foto's van een leeg zitstokje, soms met nog net een veer in de hoek.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Vraag toelichting dan maar.
WKenne ik heb een vraagje gekregen die ik niet zelf kan beantwoorden,fotokooi voor papegaaien..........welke afmetingen.
enne led-lampjes zou dat wat zijn in fotokooi.
"we" horen het weer graag.
Ik zal het een beetje toelichten.
Ik ben zelf van plan een grote fotokooi te gaan maken. In plaats van tl verlichting is de gedachtengang naar de nieuwe ledlampen gegaan die in de plaats zijn gekomen van de welbekende peertjes.
Ik denk daarbij aan een stuk of 6 lichtpunten in de kooi.
Met trafo en dimmer er op. Daar een dergelijk setje nogal prijzig schijnt te zijn zoek ik wat info.
Er moeten tropen - parkieten en kakatoes op de plaat gezet worden.
Dus welke minimale afmetingen moet ik dan aan gaan denken bij het fabriceren van die kooi?
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking