Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
hmmm mij niet opgevallen....
maar goed jij zit achter jouw pc en als je alleen door die toevoeging de glans verliest neem ik dat van je aan.
Vraag is dan denk ik.........hoe komt dat? door het prog dat je gebruikt? dat zou ik dan willen weten als ik jou was.
Maar goed ik lees niet alles en dus misschien weet je het antwoord al.Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!
Opmerking
-
Mag je wel een klein beetje tevrede over zijn hoor, maar niet te veel hahahaha
Je wil dat ik eerlijk ben ?? oke
Voor de andere foto's krijg je geen voldoende
De witte vlakken zorgen voor overbelichting en ze hebben wat andere al opmerkte, bewegingsonscherpte.
Zorg altijd dat als je met je 400 mm lens uit de hand aan de gang gaat dat de sluitertijd ook 1/400 is, zeker als je niet zo'n vaste hand heb.
Je iso had hoger gekunt, de achtergrond is toch donker, dus ruis zie je niet zo snel.
Maar........vooral doorgaan hahahaha
Is geen kritiek hoor , maar je wilde weten wat we er van vonden
Henk
ps . als ik weer ff meer tijd heb ( over een 2 weken) gaan we weer samen op padvriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
dank je wel broto voor een eerlijk antwoord.
(schiet ik toch het meeste mee op uiteindelijk en jouw antwoord bevestigd wat ikzelf ook ziet in de foto's).
kritiek vraag ik om aan jullie ,dus spuien maar...................en als dat dan onderbouwd is maak je mij helemaal gelukkig.
ik ben de minuten al aan het aftellen naar de dag dat je weer tijd voor me hebt
ik snap dat je het te druk heb en drukker gaat krijgen (TT's e.d.) ,als we elkaar weer eens treffen( in de chat bv.) spreken we wel af ,jij mag het zeggen waar we naar toe gaan.vogel/dierenpark of het vrije veld,wellicht kunnen de andere bendeleden ook weer mee????????????????
mvg
ps
algemeenheid:
ik heb gisteren met henk3 gecommuniceerd en we zijn er beide uit ,uitkomst van de stelling : ondanks dat er in een foto ,fotografeertechnische fouten zijn ..............kan een foto toch mooi /aanspreken/spectaculair zijn.
( en dat is denk ik wat niet altijd duidelijk naar boven komt in deze topic als ik vraag of reageert op foto's).
dus zal voortaan slikken als men zegt wk mooie foto,dan is dit gewoon dus een foto die men mooi vind en die foto spreekt men dan dus op de 1 of andere manier aan,en dat men dan dus naar de foto kijkt en niet naar de fotografische technische dingen (goede of foute).
dank je wel Henk3 dat je me dat heb laten inzien.
niet iedereen kijkt vanuit een "fotograaf" standpunt,dus genieten mag.
maar blijf toch lekker eigenwijs ,geef vooral maar kritiek op mijn foto's
vergeet niet :kritiek kan komen in verschillende vormen.
Opmerking
-
Reactie-tje,
WKik ben de minuten al aan het aftellen naar de dag dat je weer tijd voor me hebt
WKdank je wel Henk3 dat je me dat heb laten inzien.
Ik zal dan toch maar weer een plaatsing doen dan:
Poetsende IJsvogel:
Bruine Buizerd, ik heb ze inmiddels stukken beter maar deze kwam eerst nog.
Opmerking
-
Knap werk Henk3
dank je wel Henk3 dat je me dat heb laten inzien.
niet iedereen kijkt vanuit een "fotograaf" standpunt,dus genieten mag.
maar blijf toch lekker eigenwijs ,geef vooral maar kritiek op mijn foto's
Hehe Henk3 knap werk hoor. Jij hebt vast moeten lullen als brugman maar wel met een mooi resultaat.
Ik bekijk foto's vanuit een leken positie en kan gewoon heel veel foto's waarderen puur vanwege de vogel die erop staat of de actie of de compositie.
Is de foto van slechte kwaliteit maar wel een mooi plaatje wat betrefd de vogel die erop staat of de compositie is oke. Geef ik gewoon mijn mening over wel of niet mooi.
Technische zaken kan ik gewoon domweg niets over vertellen, want die weet ik niet.
Henk3 bedankt
Het was al bijna/eigenlijk niet leuk meer om wat te zeggen in deze topic.
Foto 1 toppiemvg Gerard 6
Opmerking
-
-
Ik ben trots op je Henk!
WK, dit bendelid wil weer mee hoor.
Kevelaar is erg mooi, een prachtige collectie kromsnavels, alleen zit bijna alles achter dik gaas. Da's lastig maar wel weer een leuke uitdaging.
Hier een voorbeeldje, een geelvoorhoofdkakariki:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk ben trots op je Henk!
WK, dit bendelid wil weer mee hoor.
Kevelaar is erg mooi, een prachtige collectie kromsnavels, alleen zit bijna alles achter dik gaas. Da's lastig maar wel weer een leuke uitdaging.
maarre enigste probleem met kevelaar is de hoeveelheid aan kromsnavels
nee hoor geintje ,zal een extra dikke trui meenemen dan hoeven jullie mijn kippevel niet meer te aanschouwen.
maar andere opties mag ook hoor,ik sta open voor (bijna)alles..... paradiso (optie?)?beetje vroeg op maar moet kunnen toch?
op de veluwe wat te beleven??????
maakt mij nakkes uit allemaal,"we"zien wel.
mischien heeft ons oudste lid van de bende nog wel een optie/suggestie?
maarre wat er ook gebeurd we laten hem niet meer betalen hoor aan de kassa,wil niet weer die trubbels aan de kassa als ze vragen om zijn 65+ pas
mvg
Opmerking
-
Paradisio is ook echt heel erg mooi inderdaad. Beslist de moeite waard.
Ik zal opa zaterdag eens polsen.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
geachte forum leden
ik heb een vraag (eigenlijk 3).
vraag 1,wie kan mij op een jan met de pet wijze mij uitleggen wat luminance noise reduction is.
vraag 2,wie kan mij op een jan met de pet wijze mij uitleggen wat chrominance noise reduction is.
vraag 3 ,wat doen deze twee handelingen in de foto en hoe toe te passen in de foto.
( ik denk dat jullie het nu zo onderhand wel weten dat ik een beetje apathisch ben /hekel heb voor/aan korrels in de foto's).
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking