Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• foto's krijsen niet zo erg

Opmerking

• The Farne Islands (nadeel veel toeristen en alleen bereikbaar per boot, voordeel meer dan 100.000 papegaaiduikers die niet bang zijn voor mensen)

Skellig Michael, the Kerry coast in Ierland. Vogels niet schuw, nadeel is een eiland

Isle of May ook hier geen schuwe vogels, is ook weer een eiland.

Skomer Island, Wales

Runde Noorwegen en dan zijn er nog wat locaties in IJsland of Faraoer Eilanden.

Dit waren lokaties aangeraden door een Engelse maat van me.

Opmerking

• Daniel, Daniel, Daniel. Niet eens aan mij gedacht bij het noemen van bestemmingen. En WK ik heb wel een "beetje" gereisd in het jonge verleden. Camera gewoon als handbagage meenemen op het vliegtuig. Nooit een probleem geweest. Groet, Kees nieuw Zeeland.

Opmerking

• hoi kees,en waren er sommige bruikbaar?
          ik zal het resultaat wel zien ter zijner tijd.

wat betreft camera en lens,uiteraard neem je die mee als handbagage,maar wat ik bedoel is ,je moet tegenwoordig overal door scan apperatuur heen evenals je handbagage,en heeft die scans/stralingen etc dan geen effect op lens of camera? en dan met name het electronische/computerachtige gedeelte zeg maar

en tja natuurlijk zou ik zo bij je willen langswippen maarja een enkeletje naar barcelona is 59 euro ,ik denk niet dat ik het red daarmee naar Tauranga, Nieuw Zeeland ( helaas/helaas).
          maar we zijn aan het sparen hoor,heb al 1 euro 25
          mvg

Opmerking

• Hallo,

Winterkoning;
            ,je moet tegenwoordig overal door scan apperatuur heen evenals je handbagage,en heeft die scans/stralingen etc dan geen effect op lens of camera? en dan met name het electronische/computerachtige gedeelte zeg maar
            The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

• Mijn camera is redelijk huis tuin en keuken (namelijk de fantastische canon powershot 630 (als ik het goed heb) en nu niet lachen heren), deze zit ook altijd gewoon in mijn handbagage met geheugenkaart en nog nooit geen problemen gehad.

En nu een vraag van mijn kant die eigenlijk niet in dit topic hoort maar waar ik wel van hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden. Ik wil een nieuwe verrekijker halen en nu vroeg ik me af: waar moet ik op letten en welke type/merk zouden jullie aanraden?

En sorrie Kees ik stond er niet bij still dat er puffins waren in Nieuw Zeeland

Opmerking

• kroonduif
                MVG joopie & mutz

Opmerking

• Hallo WK. Geen zorgen. Alles kan door de scanner vandaag de dag. Delen - of geheugen kaartjes- uit de electronische spullen halen heeft geen zin. Moet toch allemaal door de scanner op de een of andere manier. De scanners zijn al miljoenen malen uitgeprobeerd op andermans electronisch spul dus die van U is safe. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Na een dagje Kevelaar ben je wel een beetje moe maar toch wel erg tevreden.Wat een geweldige collectie daar. Ruim 500 gelukte foto's....
                    Deze eerst maar een showen dan:
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• doet weer herinneringen opleven ,is echt een leuke soort die bali

heren bedankt voor de geruststelling,mocht het allemaal doorgang hebben dan zullen jullie waarschijnlijk wel de resultaten zien hier.

@ ton ,mooie foto weer hoor
                      ik heb maar 1 vraag;waarom was ik er niet bij?
                      mvg

Opmerking

• Ik heb ze nog niet op:

Volwassen exemplaar:

Jong meerkoetje:

Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Ton heb je foto's gemaakt van de grasparkieten uit Kevelaer? Het zijn die dieren die uit Keulen komen en is de enige import zuivere grasparkieten die Australie heeft toegestaan de laatste 20 jaar).

Opmerking

• Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

• Nog maar een paar

Ton: Meerkalfje - Meerpinkje - Meerkoetje, ha, ha.

Blauwe Reiger:

Baarsje Pakken:

Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• volgens mij heb je de scherpte weer te pakken Henk3
                                ( beetje bewegingsonscherpte bij foto van baarsje pakken, maar dat kan haast niet anders dat is wel zo verschikkelijk moeilijk moet je echt veel geluk mee hebben).
                                maar mooie platen weer hoor,ik weet zo onderhand wel hoe moeilijk het kan zijn ,heeft jouw terug gewonnen scherpte te maken met statief gebruik?

ik zit er toch ook steeds meer aan te denken om een monopod te kopen/proberen hoor,het is zo zonde van de foto's telkens,dan heb je een mooie soort/plaat zit er weer wat onscherpte in.
                                mvg

Opmerking

Working...
                                X