Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Hallo. Mooie plaatjes van de Kneu Broto. Dit was mijn eerste vogeltje zo'n jaar of vijftig geleden. Wist toen nog niet dat er geen geneesmiddel tegen die vogelziekte was. Nu zit ik er mee. Groet, Kees Nieuw Zeeland
tweede kneu foto is het mooist andere heeft onscherpe staart,tjaha de lat ligt enorm hoog voor jouw hoor broto.
mvg
ps: Henk3 vooral doorgaan
pps: vogel is gevlogen ,jongen zijn dood, fijn weekend weer.....................
er is 1 voordeel ,mijn kweekseizoen 2009 zit er weer op, was een raar kweekseizoen met onnoemelijk veel pech,zal er voor mij de 7 slechte jaren zijn aangebroken?????????????
maar goed wat is slecht ik heb jongen op stok van menig soortje weer,men mag ook wel eens tevreden zijn met wat men hebt,ja toch?
we zien het wel, we zien het wel
Heb ze zeker gezien ,die andere 99 soorten.
Heb niet zoveel foto's gemaakt, had nog iemand mee he, die andere interresse heeft dan vogels hahahaha.
heb zelfs dagen gehad dat ik de camera niet eens bij me had, soms achteraf heel stom, maar ja.
Andere keer ga ik wel weer speciaal voor de vogels, zijn nu ook gebieden waar je tot aug. niet in mag van wege broedseizoen
voor wk :jij hebt nog een mooie foto van het gevederd tuig boven op de nok van het dak. Van mijn zwartkop heb ik sinds zijn ontsnapping niets meer gezien,maar tot voor een dag of 5 geleden nog wel kunnen genieten van zijn zang. Ik weet het je hebt er niets aan maar het is wel een feit
Garoeten theo
Opmerking