Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
-
reactie the 2
Hallo Henk 3.
Ja je handicaps.
1. Gewoon overdag fotograferen.
2. De vogels zaten niet te dicht bij, jij zat te dicht bij de vogels.
3. snikheet. wees dan maar gewoon blij dat je in dat kikkerlandje woont
4. als oud politie agentje moet ik je dus het advies geven:deny, deny, deny!
prettige dag verder en blijf ze wat mij betreft maar plaatsen. Groet, Kees Nieuw Zeeland
Opmerking
-
Paar nieuwelingen
Hoi Kees H.
Het was overdag jonge. Heb je ook een Nederlands woord voor deny? Of betekent dat gewoon deleten? Is wel het beste. Ik zal er eens een keer doorheen jassen en wat weggooien. Ik verzamel te veel heb ik al te horen gekregen, ha, ha.
Kievit aan de waterkant:
Gele Kwikstaart met dorst:
Blauwe Reiger op de vlucht:
Opmerking
-
Weer een heleboel mooie foto's heren. Henk3 ondanks de kwaliteit vind ik ze wel mooi.
Broto wederom .................. Ton mooi beestje.
Ze heeft de schmink van de middag no op der ogen dus let daar maar niet op hahahaha.
Kijk papa stopt het er met de paplepel in de liefde voor de vogels.
Zo 1 wou ze zelf ook wel in de voliere.
Ik heb dat twitter weer geprobeerd maar dan veranderd werkelijk alles en klopt er niets meer van.
Ik weet het Winterkoning je lacht je een stuip maar ja ik weet behalve het typen ook niets van die pc's hahahahahahahaha. En mijn linkje bij Imageshack ziet er heel anders uit als die van jouw. Ik zou niet weten waar ik die moet opdelen.
mvg Gerard 6
Opmerking
-
waarom
waarom is mijn bericht verdwenen?
los daarvan heb ik de e-mail vraag berichten wel zelf weggehaald.(iets wat Henk3 ook gaat doen om zo de topic weer te laten doorlopen)
maarja ik had ff geen andere mogelijkheid om anders dingen te vragen.
maargoed nogmaals de vraag:
ik begrijp de stap niet waarom het bericht wat op deze plek stond (het eerste bericht na gerard6 zijn bericht) is weggehaald.
Opmerking
-
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking