Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• reactie-tje

Kees, ik kan het ook aan de kop zien van zo'n beest. Bij deze koeien loop ik rustig op een meter of 10 - 12 afstand er tussen door, al is het nu met de kalveren er bij wel een beetje oppassen. Je weet per slot maar nooit.

Winterkoning: Je denkt teveel in je eigen gang van zaken hoor, ha, ha.
    Je zou mij er in iedergeval wel een plezier mee doen om der namen er ff bij te vermelden, dan is het ook wat completer. ( indien mogelijk.)
    Ik denk dat jij met je camera en lens af en toe veel meer en mooier kan maken dan ik dat kan. Op korte afstand ben ik er helemaal niks mee en dat kan jij wel.

Daarom zet ik (vlaamse) ook tussen haakjes bij de Gaaien. Toevalstreffer, ik was er al voorbij maar hij/zij bleef toch op die plek ff.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Nog maar wat nieuwe plaatjes voor de liefhebber.

Nog een koeienplaatje:

Er kwam ook nog een Kievit voorbij:

Puttertje:

Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Ziet er een beetje dommig uit geloof ik: Foto van niks, ik weet het.

Grote Bonte Specht:

Dit is een foto van juttepetut, ik had stom als ik ben, vergeten het diafragma te verzetten. Was ie maar gelukt.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• henk3
          weet ook dat als je er namen bij zet,je hits krijgt met bv. google.

als men dus podiceps nigricollis intikt dan krijgt men ook mijn foto's te zien (als ik dat erbij zet)
          als men dus geoorde fuut erbij zet dan krijgt men dus dezelfde foto's te zien
          (als ik dat erbij zet)

zo ook dus de porzana porzana of de porzana pusilla ( of welk soortje dan ook).
          dan krijg ik dus ook hits van die "eikels"die je van je sokken lopen als je er in op de korrel hebt of van die gasten die je met een statief de hersens in willen slaan als je zegt van zo ho da's een leuk putterje ,ik heb er maar zat van gekweekt worden ze

ik vind het wel leuk om foto's te delen met enkele van jullie maar het hoeft voor mij niet wereldkundig te zijn, daarvoor zal dit manneke toch nog wel wat meer moeten gaan oefenen.

mvg

Opmerking

• reactie-tje

Ok Winterkoning, ik hoop dat dat met mijn hersens nog iets meevalt trouwens. Ik heb er al niet zoveel vulling in zitten.
            Dat oefenen geld ook voor mij natuurlijk, ha, ha.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              nou bedankt hoor Piet,maar wanneer ga ik die 2 prachtige tot mijn beste foto's tot nu toe maken van die dodaars

op de dag dat je eens lekker mee gaat natuurlijk.(ik snap het )

nou laat het maar eens horen kunnen we eens op pad gaan. (ik heb de smaak te pakken)
              wel oordopjes meenemen of je selectief gehoor inschakelen want vragen zal ik.
              mvg
              Ik had natuurlijk moeten schrijven geoorde fuut, excuseer mijn lompheid. Ik moet toegeven dat watervogels niet mijn sterkste kant zijn. Mijn vogeluitstapjes zijn meestal anders gericht, je weet wel op vogels in volieres en zo. Ik ben eigenlijk niet zo van dat struinen.
              Het is wel een erg leuke uitnodiging van je en ik ga je zeker mailen/bellen om iets af te spreken. Oordopjes heb ik niet nodig want ik ben al (selectief) doof, oostindisch doof noemt mijn vrouw dat.
              De laatste tijd heb ik ook wel wat gefotografeerd. Ik zal dat in een ander topic plaatsen want tegen het geweld van jou en Henk3 kan ik niet op.
              mvrgr

Piet

Opmerking

• hahaha het zijt U vergeven

gezellig
                rijden we een keertje naar broto toe
                komt het vast goed,kunnen we toch een keertje bv. meer in jouw "straatje"gaan fotograferen bv. avifauna of nop ,walsrode of weet ik veel welke je allemaal nog hebt ,kijk daar ben ik bv. nog nooit geweest om te fotograferen dus ik zie wel weer een uitdaging hoor ( ik kan er alleen maar van jullie leren op dat gebied).
                henk3 ook mee en hopla gaan met die banaan.
                mvg

ps gewoon posten hier die foto's want je weet je bent nog steeds een voorbeeld voor me en aan jouw foto's mankeert in de regel niet vaak wat.

Opmerking

• te bescheiden

Piet schreef:
                  De laatste tijd heb ik ook wel wat gefotografeerd. Ik zal dat in een ander topic plaatsen want tegen het geweld van jou en Henk3 kan ik niet op.

Bescheidenheid siert de mens was het geloof ik toch???

Maar te bescheiden....??

Gewoon plaatsen Piet want ze zijn altijd erg mooi.
                  mvg Gerard 6

Opmerking

• Pop grote bonte specht.

Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Hallo Henk,wat is het verschil tussen de eerste twee foto's en de laatste twee
                      ik bedoel ik zie het wel als ik naar de tekening van beide vogels kijk en het voorhoofd,de ene diep rood en de andere tegen het oranje achtige aan.
                      Zijn volgens mij beide de grote bonte specht?
                      Mvg,
                      Kingfisher
                      Mvg,
                      Kingfisher.

Opmerking

• speciaal voor henk3 "we" praten over de dendrocopos major

volgens mij niks anders dan jong en pop verschil hoor kingfisher
                        man heeft alleen een rode achterhoofdsplek

juveniele hebben een wit/orange plek boven snavel en rode kruin.

wat ook mogelijk is bij gefotografeerd zijnde op aparte plek:

in foto 2022 is het zo dat de onderste twee 100% pop is van grote en de bovenste 2 kan mogelijk ook man zijn van middelste,is het dezelfde boom? dan is het 100% pop en jong
                        anders kan het dus pop grote zijn en mogelijk man van middelste.

zie in bericht 2016 wat ik bedoel (met kruin kleur etc.),ik denk dat het dus gewoon jong en pop is en dat henk3 "zogezegd" dan de verkeerde volgorde van plaatsen heeft gehanteerd,pop staat erop met voedsel en daarna zou dan de foto moeten komen van het voeren van het jong op de tak.

Opmerking

• geintje henk3 geintje

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                          Ziet er een beetje dommig uit geloof ik: Foto van niks, ik weet het.

nou noemt het maar een foto van niks,ik vind het knap hoor ik bedoel:
                          een putter balg nemen en die in de lucht gooien en daar dan snel een foto van maken
                          ik doe het je i.i.g niet na
                          hahahahahaha toch weer gelachen vandaag.
                          groetjes ahahhahaha

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Zoals beloofd

Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Fitis (lichte poten en anders is het een Tjiftjaf met donker poten).:

Reebok:

Witte Kwikstaart:

Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X