Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• vervolg groene jonker

Waarom zitten zeldzame vogels altijd ver weg
    Een porseleinhoen

en de laatste voor vandaag

vriendelijke groet
    Henk

Opmerking

• bedankje is wel op zijn plaats

ik moest wel in de verscherping
      ik hoop dat je oren weer genezen zijn, telkens maar weer die vragen,ik kan alleen maar hopen dat er een gedeelte blijft hangen van de info die ik heb gehad.

bedankt,enne zo eng was ik niet in het echt toch? was best gezellig.
      hoop geleerd ,mijn dank is groot

Opmerking

• ik heb nog meer maar dat moet ik eerst nog omzetten naar hier te plaatsen foto's dus geduld.
        ben blij dat ik wederom 2 soortjes aan mijn lijstje van een keertje te hebben gefotografeerd heb kunnen toe voegen.

mijn dank is groot,was leerzaam.

Opmerking

• Liefde

Ik zie dat de liefde opgebloeid is, erg leuk zeg. Ha, ha. Aan die bepaalde soortjes kan ik nog ff niet tippen maar wie weet..........

Deze zijn verser dan vers:
          Blauwe Reiger:

Zangmerel:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Ooievaar

Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mijn versie van bijzonderheidje

zoals gezegd ,was te ver ,maar 1 ding heb ik vandaag o.a geleerd weten wanneer je moet "schieten".

ik ben zeker nog niet tevreden maar heb vandaag o.a geleerd om het soms te accepteren,zit het er niet in dan is er altijd weer een nieuwe dag en kans

Opmerking

• Heb ook proberen te voldoen aan Gerard zijn pdracht, van schiet een plaat van een gierzwaluw hahahahaha

Wie volgt

vriendelijke groet
                Henk

Opmerking

• yes en weer een nieuwe soort voor mij

en of tie een vissie had,mankeerde niks aan de oogies vandaag het zijn wel niet de beste maar moest toch ff laten zien hoor:

tjonge wat een luxeprobleem kan niet kiezen zeg ,is ook wel eens lekker,ja toch:

super
                  mvg

Opmerking

• uit de serie met ander licht

ik heb er meer maar het is wel genoeg zo,ik ben super tevreden over vandaag.

Opmerking

• Je mag ook best tevreden zijn WK, die laatste 2 dodaarsjes behoren bij je beste foto's tot nu toe. Prachtig!
                      mvrgr

Piet

Opmerking

• Stil van

Heren, heren, heren.

Ik ben even een weekend naar de "Roggeberg" geweest en kijk weer op het forum. En dan moet ik heel eerlijk zeggen dat ik met stomheid geslagen ben van al deze geweldige foto's . Jullie hebben niet stil gezeten (ik lekker wel). Pure pracht en praal.

Wat zijn ze toch mooi he die zwaluwen ik krijg daar geen genoeg van. 'savond kan ik er ook uren naar kijken hoe ze jagen en stunten. Geweldig gewoon.

Vandaag ga ik maar eens oefenen met die twitter foto's hahahahahahaaa.
                        Bedankt voor de uitleg Winterkoning .Heb je leuk gedaan met de kleine jongen geweldig. Ik ben nu eenmaal geen computer nerd.

Ps: die kleine jongen heeft nu al 2 tandjes onder. Gaaf he. Ach ja ben nu eenmaal een hele trotse papa die het graag even over zijn kroos heeft. hahahahaha Sjonge wat een boel gave plaatjes zeg. Klasse heren.

Kees nogmaals het mailtje komt er vandaag aan hahahahaha
                        mvg Gerard 6

Opmerking

• hahaahhaahaha

Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                          Je mag ook best tevreden zijn WK, die laatste 2 dodaarsjes behoren bij je beste foto's tot nu toe. Prachtig!
                          nou bedankt hoor Piet,maar wanneer ga ik die 2 prachtige tot mijn beste foto's tot nu toe maken van die dodaars

op de dag dat je eens lekker mee gaat natuurlijk.(ik snap het )

nou laat het maar eens horen kunnen we eens op pad gaan. (ik heb de smaak te pakken)
                          wel oordopjes meenemen of je selectief gehoor inschakelen want vragen zal ik.
                          mvg

gerard6 schreef o.a :Ps: die kleine jongen heeft nu al 2 tandjes onder. Gaaf he.
                          zal je vrouw leuk vinden ,auw auw.

ga maar eens lekker proberen met dat twitter gedoe,je hebt net een weekend rust gehad dus het zal wel goed komen.

Opmerking

• (Vlaamse) Gaai:

Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• wandelen

Hoi Henk3 . Mooi plekkie om te lopen. Voorzichtig en eerst effe bukken om te zien of het koeien of stieren zijn. Groet, Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

• henk3
                                een "leek"zoals jij heeft vast wel een vogelboek liggen waarin het 1 en ander qua benaming opgezocht kan worden, wedden als jij eenmaal die vogels opgezocht hebt je de namen weet.(of denk ik nu teveel hoe het bij mij gaat?).

als ik de latijnse naam neer kalk dan weet toch ook "niemand"welke ik bedoel en als ik de nederlandse naam neer kalk dan hebben we weer het probleem dat als ik bv. neerkalk het is een zwarte waterkip dat deze in jouw deel van het land het de zwartgrijze waterkip is.

wanneer te schieten?
                                is niet zo moeilijk ,gewoon op het juiste moment hahahahaha
                                en weten wat de grenzen zijn van het type camera en lens wat je gebruikt,ik wilde dus standaard meer dan de camera + lens aankan.
                                hetgeen wat ik wil kan niet,met deze lens
                                ik zou dan bv. naar 400mm 2,8 moeten met extender (is niet mijn wijsheid hoor) ,pas dan kom ik in de zone waarin ik meestal moet fotograferen.
                                de rest van de wijze lessen zijn niet voor jouw bestemd ,dat zijn dingen voor "struiners"die dus zo dicht als mogelijk ergens bij moeten kunnen komen. (heeft dus met type camera+ lens te maken).

mvg
                                ps: die gaai heb je toch maar goed te pakken.
                                kijk ik noem het een gaai en vele andere een vlaamse gaai (een gaai die in geheel europa onderhand voorkomt en niet endemisch is of zijn oorsprong heeft aan het vlaamse gebied).

Opmerking

Working...
                                X