Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

paste er maar net op,hahahaha grote jongens dit hoor.
    [

deze pasten er ook niet allemaal op.

deze weer wel maar was weer te ver weg:

het is altijd wel wat kreeg ze maar niet perfekt erop,
    just a off day ach ja , en op zijn goed nederlands shit happens.
    mvg

super mooie foto,s ik heb sindskort een labtop,ik zou niet weten hoe je er foto,s op moeten zetten is er iemand die dit leest, mij dat in een stappenplan kan uitleggen hoe je dat doen moet. janita

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
      Hoi Winterkoning

Dus je strand avonturen gaan nog even door hahahaha

Ik denk dat je op het strand vast nog wel een walvisje ziet liggen .

Dat is een hele goeie foto zeg. Mooi compositie hoor. Veel groen maakt het juist mooi.

Ps: Mooooi is ie he? jaaaa een echt lachebekkie, altijd vrolijk.
      hoi die gerard6,
      nou dit baasje heeft spijt als haren op zijn hoofd,
      ik dacht neem camera niet mee,eens een keertje zonder mijn "maatje"op stap
      nou nou nou nou nou nou
      wat ik gezien heb allemaal ....................................ik zit alle moeite te doen om voor mij steeds weer soortjes op de plaat te leggen en...................
      ik dus naar strand ,visdiefjes die op 2 meter aan het jagen /duiken waren, diverse soorten meeuwen die mijn brood kwamen jatten wat ik in mij tas had en als klap op de vuurpijl een zeearend gezien zat wel erg hoog maar......

de kindjes hadden het naar de zin, de moeders hadden het naar de zin en wk-tje zat te mokken over zijn stomme stomme actie,maargoed dit weet ik nu (voorheen schuwde ik de plekken waar veel mensen zitten ,nu kunnen ze het lazerus krijgen ik ga gewoon midden in het water staan en ga fotograferen ,kan niet anders dan dat het mooie platen worden).

@ janita, er zijn diverse topics al geschreven over het plaatsen van foto's op cafe, lees die ff erop na of vraag het eventjes lief aan Henk3 ,dat is de man die het je goed (begrijpelijk) uitleggen kan.

Opmerking

• zo doe je dat gerard6 (in beeld uitgelegd)

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6

Weer dat Twitter gedoe???!!
        je doet hem dus uploaden:

dan ga je dus naar cafe, en ga je plaatsen:

wat je dus doe is een gedeelte (in zwarte balk) verwijderen,ik heb er eerst een spatie tussen gedaan zo dat je goed kan zien welk gedeelte je dan moet verwijderen.

eindresultaat:

zo en nu staat dat manneke er lekker veel op met zijn lachbekkie
        ga oefenen volgens beeldmateriaal en je zal zien dat het gelukt gerard6.

@ janita ,je ziet hier dus de laatste stappen in het proces van foto erop zetten hier.je moet eerst dus een foto uploaden in dat programma (bv want er zijn ook nog andere ) dat heet dus browsen ,dan kijkt dat programma in jouw afbeelding mappen ,je maakt een selectie en load hem up, kijk uit dat de foto's niet te groot zijn ,klik op 15 inch monitor en dat is groot zat.(hoop dat het een beetje duidelijk is zo???????? zal wel niet,kan dit soort dingen slecht uitleggen).

mvg

Opmerking

• Foto up-loaden

Zie ook ff hier: http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=3769&page=21
          Alleen 15inch monitor aanvinken. Die staat hier op de afbeelding verkeerd.

Enne Wintekoning zet maar niet de verkeerde visje op de plaat, straks krijg je nog een paar blauwe ogen op de koop toe, ha, ha.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• op de vlucht geweest vandaag en het eerste bord wat ik zag voorspelde niet veel goeds

Opmerking

• dit zijn mijn eerste kemphaan foto's ,jammer dat het broedkleed al verdween

Opmerking

• ik kwam ook nog wat "zeldzaams" tegen

standbeeldje:

plaatje:

zo .....................
                was een slechte dag vandaag ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht licht ,veranderde steeds ,eerst mist,dan weer erg donker/zwaar bewolkt dan weer de zon die een pit in je reet scheen ,nou ja ben buiten geweest zullen we maar zeggen.

mvg

Opmerking

• reactie-tje En wat nieuwe shotjes.

Nou Winterkoningkje, je hebt weer lekker buiten gespeeld zie ik. Die laatste kijkt je mooi in de ogen.
                  Leuke plaatjes jongen, ga zo maar door hoor.

Bergeenden:

Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Gelijk nog maar een paar dan.

Ze zeggen wel eens: als een kip zonder kop, dat kan je van deze duif ook zeggen maar dan als een duif zonder kop, ha, ha.

2 Fazanthaantjes op weg naar ergens:

Wilde Eend

Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nog maar een paar proberen.

Stier Schotse Hooglanders, liggend:

Koe S.H.

Andere kleur:

Dhr en Mevr. Nijlgans:
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Goede zondagmorgen toegewenst, hier een paar verse plaatjes.

Zwarte Kraai, die een keer bleef zitten.

Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• kromsnaveltje

Gisteravond laat toch nog ff op pad geweest

iets groter http://img20.imageshack.us/img20/824...eagle21024.jpg
                          vriendelijke groet
                          Henk

Opmerking

• Opmerking

• @ WK, soms ga je op pad, maak je veel foto's, maar meestal springen er 1 of 2 uit, de rest gooi je gewoon weg, hopende dat de situatie zich nog eens voor doet, dat je wel een goede foto kan maken.
                              Ik ga ook wel eens op pad, en dat ik thuis gewoon de foto's niet top vind, dan is het gewoon delete all hahahaha.

Heb gisteren nog wel een aardig plaatje kunnen maken, is wel geen pietje , maar misschien heet hij pietje

iets groter http://img38.imageshack.us/img38/648...77crop1200.jpg
                              vriendelijke groet
                              Henk

Opmerking

• @Ton, deze zit bij het NOP

Vanmiddag ook nog opeens op pad geweest met een andere fotograaf

Hebben wat plaatjes geschoten in de groene jonker, hieronder enkele plaatjes, de andere fotograaf zal ook wel plaatsen denk ik, hoop ik

vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X