Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dat bedoel ik dus met de Herrie. Hier kan ze gelukkig wel gewoon buiten spelen. Het is hier namelijk ongeloofelijk rustig altijd in de straat. Wij zitten gelukkig precies in een hoek waar geen mens komt behalve als je er zelf woont. En het meeste is senior.
Dat is het voordeel van het rustige noorden van het land he. hahahaha.
Als ze alleen in de tuin is met ons geven de vogels er niets om hier. Maar zodra er meerdere kinderen zijn is het gewoon bingo. En zijn ze meteen van slag, althans de zwartkoppen dan.
Ik denk trouwens niet dat de vogels daaraan kunnen wennen hoor. 4 gillende meiden van de lol en plezier daar went geen vogel aan. Hahahahaha maar dat herken je wel denk ik
Nounou Winterkoning met 4 huismoeders op stap. Jij als enige man hahahahahaha. Geweldig dat je het aandurfd. hahahahahaha dat wordt lachen dus.
Ik hoop voor je dat je je ronde kap krijgt kun je eindelijk aan de slag.
Ps hoe heb jij die huismoeders overtuigd dat je een kindje hebt??? Ze is toch onzichtbaar??? hahahahahahaaaaa hahahahahahahahahaa ik kan het niet laten he
Ohja Het schoolpleintje zit hier op de hoek van de straat en wordt niet meer gebruikt, ideaal.
En we kunnen alles zien hahahahaha Wat is het toch mooi in het noorden.
gerard6 schreef:Ps hoe heb jij die huismoeders overtuigd dat je een kindje hebt??? Ze is toch onzichtbaar??? hahahahahahaaaaa hahahahahahahahahaa ik kan het niet laten he
hahahahha ,tjsa zal wel met charme te maken hebben ,je weet nu zo onderhand dat alles wat ik doe het met de volle 100% passie doet,en dat is schijnbaar opgemerkt.
verder denk ik dat ze mijn vasthoudendheid wel kunnen waarderen,want in het begin was ik die rare man die daar altijd stond en nu...................
ben ik nog steeds die rare man maar met daarom heen een groepje huisvrouwen, en ja ik kan me ook in die kringen "verstaanbaar"maken.
ik kan me goed verlagen/verhogen (althans dat denk ik dan) in de diverse kringen ,van top tot bodem zullen we maar zeggen,ik bedoel kan hier op cafe ook wel een aardig woordje wisselen ( uit ervaring pratend),alleen jammer dat er sommige zijn die niets willen verstaan of altijd alles verkeerd opvatten,maarja ook die heb je in alle kringen/soorten en maten,die moet je eigenlijk gewoon links laten liggen,dat soort figuren heb je toch niks aan.
hahahhahaha
zo ga kijken of ik iets kleins kan trekken voor jouw gerard6 want daar ging uiteindelijk deze topic over,toch?
Tja die grote staan wel vaker bewegeloos stil. Wel een mooie foto trouwens.
Gemeen he?? Een Gierzwaluw als verzoek nummertje hahahahahaha. Ach ik dacht "laten we voor Winterkoning eens de lat hoog leggen, daar houdt ie wel van".
Ik vind het ondanks de afstand toch een mooie plaat. Ik vind het 1 van de mooiste vogels die er zijn. Kijk alleen al die vorm ervan. Heeel jammer dat die niet in voliere's te houden zijn . Pure snelheid en perfectie vind ik het.
Veel plezier met de dames vanmiddag en geniet ervan hahahahahahaha.
Broto jij hebt vast wel een iets scherpere plaat van de Zwaluwen???? Ik bedoel je zet notabene ook een vliegende "straaljager" ijsvogel op de gevoelige plaat.
Nou dan kun je beter de kinderen die komen spelen allemaal in een blauwe stofjas steken.
Grappig mijn vrouw had ook al de optie gegeven om er een haag voor langs te maken. Met het idee dat ze dan meer rust zouden hebben. Het blijft een optie. Kinder herrie ontkom je inderdaad niet aan als je kinderen hebt. Maar het voetbal/tennisballen verhaal moet wel opgelost worden en dan is die haag misschien zo gek nog niet.
Opmerking