Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mooie foto's Ton en Winterkoning.

Nou Eddie als ze groot en sterk en zelfstandig zijn wat is het dan voor soortje??

Kijk kijk Winterkoning het is je dus gelukt om de foto's er mooi op te krijgen.
    mvg Gerard 6

Opmerking

• ik denk het gerard6 ik denk het maar.....

maar zie je het verschil tussen foto 1,2 en 3?
      foto 1 een verscherpte
      foto 2 een originele
      foto 3 een alleen geknipte

we klooien door hahahaha maar/want zal toch ook dat bewerken onder de knie moeten krijgen (nog), want de soortje te pakken krijgen is geen probleem ,nu nog mooier zien te maken in sommige situaties
      @ broto in deze setting/situatie is het dan niet beter om zonder die spotmeting te werken dus scherpstellen op alles in stellen?
      ik neem aan dat ik dan minder halo's ( de wazige bibberingen rond takjes blaadjes) krijgt op de foto?

Opmerking

• zoals ik het zie als leek.

Nou voor een leek als ik. (dat weet je)
        Vind ik ze alle 3 erg mooi.
        Maar foto 1 en 3 vind ik het mooist. Foto 2 lijkt in mijn ogen overbelicht.

Foto 1 lijkt licht korrelig vanaf, boven de snavel.
        Foto 3 is super in mijn ogen.
        mvg Gerard 6

Opmerking

• foto 1 is mooi je ziet de vogel goed en ook de bladtjes die ervoor zitten

foto 2 mooi bij de staart een beetje waasig

foto 3 ook mooi alleen de blaadjes ervoor zijn een beetje waasig
          mvg roy (vogelfreak)
          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

• Roodborst??

Beetje veel wit hahahaha.
            Geweldig mooi beestje.

Ps wat vond je zelf dan van foto 1 t/m 3??.
            mvg Gerard 6

Opmerking

• wk vogeltjes

Zo mag je er van mij gerust meer op zetten hoor. Ik vind het knap dat je zo dicht bij die blauwborst kan komen. Ik heb er toevalllig ook 1 gespot gisteren met witte vlek. Veel te ver weg natuurlijk.

Ton K, mooie sijs hoor, wel een beetje aan de verkeerde kant belicht. En de bruine muisvogel is ook mooi gelukt.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                Zo mag je er van mij gerust meer op zetten hoor. Ik vind het knap dat je zo dicht bij die blauwborst kan komen.
                http://img200.imageshack.us/img200/2...g81051crop.jpg[/img]

Opmerking

• mooie foto

heb hem tijdelijk ff zichtbaar gemaakt

vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• zooooooo

Toe maar Winterkoning.

Dat is verdorie een strakke plaat zeg. Of hebben jullie stiekum de naam verwisseld op de foto hahahaha (grapje ik weet wel beter)
                    Toch handig he zo'n leermeester. Een sensei met een sensei hahahahaha geweldig. Broto je hebt het er maar druk mee maar wel een heel erg mooi resultaat.

Veel detail en daar houden we van he.
                    mvg Gerard 6

Opmerking

• goeiemorgen gerard6
                      hij wordt betaald per minuut hoor dus maak je maar geen zorgen

gisteren na een uurtje of 2 had ik het door hoor,kan nu raw foto's versturen per mail tot 100 mb

ik ben blij dat er zulke mensen zijn die me willen helpen me dit soort dingen.

het heeft wel weer vragen opgeroepen bij mij natuurlijk qua foto "presentatie",waarom lukt het hem wel en mij niet
                      aan de camera ligt het dus niet, en soms

Opmerking

• duitse furie

en omdat ik zo graag tegendraads ben heb ik ook deze foto maar gelijk gemaakt in een ander gedeelte (onderstaande) van ......leeuweriknest in fluitekruid (oei oei),zichtbaar achterin de hoek (zie nestmateriaal liggen), ook heb ik een muizeklem neer gezet voor het geval dat (in doorzichtig drinkbadje zodat ik vanaf de buitenkant kan zien of er wat gebeurd is daarmee) etc. etc.:

fout, fout, fout en ja voor degene die zich het afvragen : toch hou ik van mijn vogeltjes

@ ton,
                        ja dat snap ik wel ja,maarja er zijn mensen die het origineel willen hebben en dan komt 1 foto al snel op de 15 mb uit (in raw want daar ging het over).
                        anders als wat ik nu geleerd hebt kan je geen raw foto's versturen namelijk.(is altijd te groot).

mvg

Opmerking

• Ik zal ook eens ff weer mee doen.

Allereerst, mijn pc is nog steeds kadoek.
                          Punt 2, ik heb aardig problemen met Imageschack, zijn er meer die dat ondervinden? Mijn foto's komen niet in beeld. Allemaal rode kruisjes.

Musjes:

Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nog maar een paar proberen.

Valk:

Neemt ie een dergelijke houding aan, dan gaat ie ontlasten. Ik was net te laat daarvoor.

(Vlaamse) Gaai:

Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mooie foto's hoor Henk3 van die valk,de rest is toch weer een tikkie minder ,wel leuk zo dat nootje "in actie" bij die gaai.( ervan uitgaande dat het een nootje is natuurlijk).
                              ik hoop dat de probleempjes met de p.c. weer snel opgelost zijn,kunnen we weer wat meer van jouw foto's zien/genieten.
                              mvg

Opmerking

Working...
                              X