Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• klopt ook wel allemaal

hoi heren,
    natuurlijk is het moeilijk (vanachter p.c. schermpje) maar het had gekund dat het een makkelijk iets betrof (bv. de kleur instellen in rgb/ rbg of weet ik veel welke je allemaal nog hebt,ik zal wel een keertje met broto erover doorbomen thuis,zodat hij kan zien hoe of wat,het zit hem in de overgang van raw naar jpg en meer is het niet.
    ik denk dat het hem in het stukje :convert en save zit (dat doet deze dus niet,de raw kleuren of de bewerkingen al dan niet toegepast worden niet getransfereert naar jpg).

deze had ik tijdens het wandelen met de hond heden ten dagen,omstandigheden vrij grauw/dampig/mistig hier:

Opmerking

• Winterkoning mooie foto.
      mvg Gerard 6

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• luid en duidelijk

begrepen RobK

ik hoop dat het geharrewar van jezelf ,niets ernstigs is.
          nogmaals bedankt mvg

ps: @Henk3: ik heb ze ook met het stokkie andersom maar had geen zin meer in het plaatsen ervan.(zo had ik ook het/mijn eerste blauwborst popje gespot van het jaar.........heeft eventjes geduurd).

Opmerking

• Duidelijk

Oke RobK

Het is duidelijk.
            De dikke letters waren meer bedoeld als zijnde, dat ik zeker wist dat je het zag. maar voor de volgende keer zal ik erop letten.
            mvg Gerard 6

Opmerking

• Wat een mooie vogel is dit he?

Alleen is de foto hier wat korrelig, terwijl hij bij jou waarschijnlijk wel strak is.
              Maar de compositie is prachtig, mooi plaatje Ton.
              mvg Gerard 6

Opmerking

• Heb ook even geprobeerd om wat foto's te plaatsen van een koppel bonte spechten met jongen.
                Bij ons in het dorp (uiterste noorden van Friesland) zitten binnen 100 meter 3 koppels met jongen, een genot om dat allemaal te aanschouwen.

Foto's zijn niet van super kwaliteit, zijn genomen met een gewone digitale camera (Panasonic TZ4).

Opmerking

• Dat verjagen valt denk ik wel mee aangezien de boom, waar dit nest in zit,
                  op een afstand van 4 meter staat naast een fiets-/wandelpad. Hier komen dagelijks veel schoolgaande kinderen, wandelende mensen langs. Ook kun je op foto 2 zien dat er en loods achter de boom staat. Deze behoort toe aan een bedrijf die veevoeders vervoeren en zomers opslag plaats is van graan. Dus ook vrij rumoerig.
                  De ouder spechten voerden de jongen ook gewoon door terwijl ik op zo'n 7 meter stond.
                  Tevens zit het 2e nest ook aan dit pad, 50 meter verder. Het 3e nest zit in een dode stam bij mijn schoonouders op het erf, zo'n 20 meter vanaf het nest dat op de foto's staat.

Wilde dit toch even op de foto zetten, en zal ze in het vervolg niet weer storen

Opmerking

• Kleine zwaantjes

http://img29.imageshack.us/img29/4287/p1030787g.jpg
                    Groetjes, Dylan

Opmerking

• Zo schattige kuikentes
                      Matsje <3

Opmerking

• zomaar.
                        Click image for larger version

Name:	vogels eddie 100.jpg
Views:	1
Size:	61,7 KB
ID:	427029
                        groeten eddie

Opmerking

• Mutant?????

Opmerking

• Ze moeten groot en sterk worden en zelfstandig
                            groeten eddie

Opmerking

• Opmerking

• Ton,
                                dan wil het sijspopje hoogstwaarschijnlijk een snoepje van jou man.Ze/hij is nog te jong om ergens anders aan te denken.
                                groeten eddie

Opmerking

Working...
                                X