Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nog een paar.

Man voert zijn popje:
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• nou nou Henk3 dat ziet er strak uit,mooie pietjes hoor.
      mooie foto's ook zo zonder grove korrels

wat is dat voor een kleurtje ,die vogel die uit het blok komt ????

ik heb geen verstand van krommies maar ik geloof dat dit wel mooikes zijn,zien er super gezond uit in ieder geval.

heb jij nog last gehad van het noodweer vannacht?
      hier heeft het toegeslagen,resultaat 1 nest op de grond vandaag,daaaaaaaaaaaaaag jongen ..............lijsters
      schijt ziek was ik al maar nu helemaal ,@#$#$%^&**()^%$$##@!@zooi.

maar verder voor iedereen die niet in de hoek zit waar de "klappen"vallen : een fijne dag toegewenst.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• psssst

was in een overdekte,maar door hevige windvlagen ,was het boompje/struikje waarin ze zaten erg gaan bewegen en daar kon het natuurlijke eigen gebouwde nesje niet tegen.

gr

ps: ben er ook uit geweest vanacht,had zo'n raar gevoel over het weer.......................en vanochtend bij de eerste lichtstralen ben ik gaan controleren en...................ik heb weer een "fijne dag" voor de boeg.

Opmerking

• O,

Ja ik ging voor het gemak uit van vogels zonder dak. Ha, ha. Die kievit ook ff bekeken?
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• yep gezien.
              kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk:
              *misvorming door genen.
              *misvorming dmv een onsteking geweest aan tenen en daardoor tenen verloren.(al dan niet door een onderzoeks ring gebeurd).
              *misvorming nadat te zijn aangevallen (bv. als kuiken) door rovers en weten te ontkomen.

doe ook maar een gok ff vragen is er niet bij zeker aan de kievit
              maargoed de kievit kan zich er aardig mee redden geloof ik.
              gr

Opmerking

• geen voetje aan pootje

Die kievit vertelde mij wel degelijk iets, ha, ha.
                N.l. het beestje wilde zich krabben met het goede pootje maar dat lukte eigenlijk niet, ze probeerde steeds te staan op dat stompje. Waarschijnlijk is het stukje pootje er nog niet zo heeeeeeel lang vanaf dan. Anders wist ze ook wel dat het niet zo best zou lukken. Maar toch wel weer uniek zo'n foto. Deze dingen zie je eigenlijk pas als je door de lens zit te gluren.

P.s. ik zie dat jij kievit anders schrijft dan ik n.l. Kiviet.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• potenfreak

wat heb jij met stompies?

eerst al zo'n ding met een gewei met een stompie, en nu weer zo'n ding met veren met een stompie.

lang of kort geleden
                  kan je denk ik met geen zinnig woord iets over zeggen,ik heb begrepen dat er bij mensen bv waarbij er een amputatie heeft plaats gevonden ze soms jeuk hebben aan het gedeelte wat er niet meer is,dus in hoeverre het brein het lichaam voor de "gek" houd? zal bij dieren niet anders zijn,denk ik dan.
                  gr
                  zal het aanpassen Henk3

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• kan maar 1 ding betekenen

en dat is dat je wel erg veel op pad ben om te fotograferen hahahahaaha
                      ik kom ze niet tegen hoor.................hahahahahaha
                      maar je hebt gelijk hoor als het kan.............gaan ,het is altijd genieten geblazen als je in de natuur bezig ben en er natuurlijk oog voor hebt.

enne wat zat jij nu laatst te klagen over vanuit de hand fotograferen??????????????????????? ik doe niet anders dus................niet klagen hoor als iemand die uit Locatie: Zuid-west Drenthe komt.

zo mijn dag is toch al verziekt dus ik ga eens wat stoeien met dat foto verklein en verbeter gebeuren.
                      mocht je op het nieuws horen dat er ergens in het land 1 grote klap te horen is geweest..................................... yep that's me .
                      m.a.w. het kan zijn dat ik een poosje niet meer te breiken ben,hangt gewoon af of het nu wel een beetje wil lukken ja dan de nee.
                      ben er goed voor in de stemming i.i.g. dus...............................
                      groeten

Opmerking

• Edelhert met afgebroken ender

Ik moest wel ff zoeken waar ik hem ook alweer verstopt had.
                        Het was die dag erg mistig maar goed ook dat is natuur.

Ik klaag eigenlijk niet zo heel veel toch? Ha, ha. De camera met lens van mij is wel ff 4 kg gewicht, dat hou je niet stil. Dus heel veel foto's de prullebak in.
                        Ik moet zien dat ik een statief kan bemachtigen. O ja, veel plaatjes gaan zo vanuit het auto raam net als dit Hert.

Ik wacht de klap dan wel ff af maar doe vooral kallum an wk.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• moet je ff zoeken

ik dacht dat RobK er nog wel eentje had die je zo kon krijgen
                          maar vindt je dat niet lastig dan???? statief?
                          er zijn toch ook van die schouderstatieven(o.i.d.)? is dat niks voor jouw? (en waarschijnlijk ook voor mij want stabiliteit in mijn lichaam is nu ook niet je van het).
                          en wat is een schommelstatief? kan je in de auto gebruiken geloof ik.
                          ik hoor het wel
                          gr

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• dus....

ben toch niet de enigste die zich eraan kan ergeren,het net niet verhaal
                              nou ik heb wat gegoochelt met dat "nieuwe" BD program ( was versie 3.1.16 of zoiets en is nu 3.3.0.):

hahahahaahahaha en weer ziet het er niet uit.( je ziet de "verscherping" nu zodanig ,maar op het origineel is niks van dit alles te zien??? maar het gaat er dus juist om dat ik die verscherping helemaal niet wil............).
                              ziet wel dat ik 1 of ander randje erbij gekregen heb (waarom ??????????? ikke niet gevraagd hebbe,dus???????????????????????).

dit is zoals tie van de camera afkomt en wordt ge-upload op mijn p.c. dus zonder bewerkingen of tussen komst van BD sizerom te verkleinen ,or what so ever:

dat ga ik dan resize-en en dan krijg ik het bovenstaande (eerste foto in dit bericht) als resultaat???????????????

het is maar een klein verschilletje hoor de originele (dus grote foto) of de geresizde ..................NOT dus

Opmerking

• Ik heb iets gelezen,

Die randjes, is gewoon een instelling die je in kan stellen. En ik denk ook de afmetingen van de crop, dat zal je aan kunnen geven wat het moet worden. De langste zijde van de foto b.v. heb ik ook iets over gelezen op internet. Ff goed de vakjes lezen met instellingen denk ik. Maar zoals gezegd, ik gebruik P3 en die bevalt mij erg goed.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X