Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Erg mooi, ik heb de nikon Dl 24-500 besteld. Ik hoop dat ook wat meer vogelfotografie te kunnen gaan doen. Maar ik moet geduld hebben deze komt misschien pas in oktober.
ik denk me ook een professionele te kopen. De D500 Lijkt me ook wat. Maar het idee moet nog rijpen.
Erg mooi, ik heb de nikon Dl 24-500 besteld. Ik hoop dat ook wat meer vogelfotografie te kunnen gaan doen. Maar ik moet geduld hebben deze komt misschien pas in oktober.
ik denk me ook een professionele te kopen. De D500 Lijkt me ook wat. Maar het idee moet nog rijpen.
Lijkt me een mooie camera Loeky. De D500 is een beest van een camera. Maar wel met een pittig prijskaartje.
Alvast veel plezier toegewenst met je 24-500 camera
Grt
Bij vlagen ben ik geniaal; alleen is het nu even windstil.
Bedankt hoor.
-
Je zou nooit meer zomaar een vlieg doodmeppen Krijn, als je ze zo van dichtbij ziet.
Leuke fotografie.
-
Nog een libelle waarvan ik denk dat het een vrouwtje van een heide libelle zal zijn. Heb het overigens niet nagezocht.
Weer mooie plaatjes en dat op een presenteerblaadje.Had zelf nog wat juffertjes dacht dat het 2 soorten waren maar zijn allebei weidebeekjuffers.En de reiger staat gelukkig niet voor paal.
Opmerking