Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Weer mooie scherpe plaatjes luitjes.Henk ik heb de foto,s van een filmpje afgehaald had natuurlijk het statief niet meegenomen.Van kraanvogels wordt ik niet meer koud of warm.Een morinel-plevier zou mijn hart wel sneller doen kloppen.Heb nog een paar soorten.
Jan.
Daar is niks natuurlijks aan hoor, je statief niet meenemen, ha, ha. Ik zou een dichtbij kraanvogel wel extra leuk kunnen vinden Jan. Morinel zou ook best mogen uiteraard.
Graspieper denk ik die op dat paaltje. Bonte vliegenvanger man, altijd leuk. Prachtige bloem, geen idee welk soortje. Leuke steltlopertjes.
Boompiepertje Henk,naam bloem kan ik nergens vinden.Steltlopers zijn groenpootruiters.
Jan.
Ik kan het verschil tussen die piepers nooit met zekerheid zien. Volgens mij zijn er hier wel mensen met bloemenkennis. Die ruiters valt ook lang niet altijd mee om te zeggen welke soort het precies is, tenminste dat heb ik dan.
Mooi zo'n park in de omgeving waar je dan ook nog wel eens wat tegen kan komen. Leuke soort. Gisteravond hier in de buurt meerdere kraanvogels van dichtbij gehoord. Ben niet op zoek gegaan want ik zat midden in het bos daar.
Opmerking