Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Die had jou zeker in de smiezen. Leuke vogels.

--
    Van een poosje terug alweer.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooie compilatie Henk, deze soort zie je bij ons nooit.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• enige weken terug, was ik bij ons door het park gelopen, langs de snelweg de A2 is dat.

wel een mooi rondje om te lopen, je kan dan via een fietsbrug de snelweg over, en dan door een watergebied lopen.

de eerste foto is van een imker, die uit een boom in het park, een bijenvolk aan het halen was.

de andere 2 foto`s geven een impressie hoe het er uit ziet.

groeten Ton

Opmerking

• groeten Ton

Opmerking

• mooi gebied ton en een mooie compilatie henk.
            groeten gijs

Opmerking

• Gezien het topic zeer gegroeid is, en een apart topic wat overdreven is;

"een vreemde vogel"

De gene die raad welke soort + kruising/mutatie dit is krijgt een koekje
              webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

• Opmerking

• er zit zeker een valkparkiet in, maar voor de rest weet ik het niet Aadje.....
                  groeten Ton

Opmerking

• 1 of andere rare kruising maar geen idee met wat.
                    groeten gijs

Opmerking

• Zeker leuk gebiedje Ton.
                      -
                      Is die vreemde vogel soms een kruising Valkparkiet-Turqoisineparkiet?
                      -
                      Mooi plekje had je daar om tegen aan te kijken Matthijs.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                        1 of andere rare kruising maar geen idee met wat.
                        Het is inderdaad een jonge valkparkiet, circa 1 week uitgevlogen

hier de man, wit masker/kuif

En geparelde pop

(en man in het blok, dit was begin van het nest waar het eerste eitje net gelegd was, uit eindelijk 3 van de 4 eitjes uitgekomen, een wildkleur pop, deze (denk pop) en nog een geparelde wat een man lijkt te zijn gezien het masker nu al best donker gekleurd is terwijl hij/zij pas net gisteren uitgevlogen is.

Opmerking

• opaline (gepareld) worden vaak geboren met een geel masker, ook poppen. Als het een man is, verliest hij over enkele maanden zijn parels.

Je man is trouwens bonte witmasker. Witkuif bestaat niet

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Heusnoorn Bekijk Bericht
                            opaline (gepareld) worden vaak geboren met een geel masker, ook poppen. Als het een man is, verliest hij over enkele maanden zijn parels.

Je man is trouwens bonte witmasker. Witkuif bestaat niet

Opmerking

• Kortstaart Roodborst:
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Ik had het over je jonge vogel, die jij na twee dagen al als man bestempelde. Mannen verliezen hun parels na enkele maanden. Ze vererven wel nog gewoon opaline door, want dat zijn ze nog steeds, hoewel je het niet meer ziet.

@Henk3: leuke foto. Die lijkt me op het nippertje aan de katten ontsnapt. Door onze katten hebben wij hier veel korstaart merels.: p

Opmerking

Working...
                                X